Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Barnesete Cybex Sirona og Simo barnevogn

Startet av nasroht, søndag 16. februar 2014, klokken 12:54

« forrige - neste »

nasroht

Har i dag Cybex Sirona barnesete og Simo barnevogn, noen som har fått plass til dette i en i3?

Venter spent på i3

Jonas i3

Har Cybex Sirona montert i i3'en, og det passer perfekt. Kan se for meg at noe annet bilsete blir håpløst ettersom det er såpass langt fra dørkarm til seterygg.

Når det gjelder barnevogn, har vi kun hatt en trille i bagasjerommet vårt (bil nr. 2).

snakkis

Sitat fra: Jonas i3 på søndag 16. februar 2014, klokken 18:49
Har Cybex Sirona montert i i3'en, og det passer perfekt. Kan se for meg at noe annet bilsete blir håpløst ettersom det er såpass langt fra dørkarm til seterygg.

Jeg vurderer også dette bilsetet.
Hadde det vært mulig å få se bilde av det montert i i3'en? Gjerne med setet i flere vinkler

jaxry

Vi har kjøpt Cybex Sirona, som skal tas i bruk når bilen kommer (og guttungen blir passe stor). At det kan snus er jo genialt.

Ang. barnevogn var vi helt sikre på ikke å få inn vår store Emmljunga City Cross da vi var og så på bilen. Vi ble oppfordret til å prøve, og jammen gikk det akkurat, uten dramatikk. Men da var bagasjerommet fullt og da... ;)
BMW 120da (x), BMW 523iat (x), BMW 318dt (x), BMW 525xi, BMW i3, S85

nasroht

Venter spent på i3

Jonas i3

Kan ta noen bilder i kveld og legge ut av barnesete. Må bare se om jeg finner ut hvordan jeg legger ut bilde.

nasroht

Kjøpte en i3 for en halvtime siden :)

Takk for hjelpen !
Venter spent på i3

Toralfsen

Vi har BMW junior 2 barnesete, det er helt utrolig bra! Isofix, så setet kan settes begge veier i en håndvending!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA