Ønsker å leie en Tesla

Startet av stranger1891, fre 14. feb 2014, kl. 23:08

« forrige - neste »

stranger1891

Hei,

Jeg ønsker å leie en Tesla for 3-4 dager i april og skal ikke kjøre mer 500-600 km i perioden!

krister461

Er det noen spesielle du ønsker å leie den ut til? ;-)

Tai

Feil forum.

Enten kjøp og salg eller tilbud og etterspørsel av tjenester.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

stranger1891

Ønsker å dra til Skien for å besøke en familie der, har en LEAF og vil ikke stoppe for å lade i veien siden jeg har 2 små barn som skriker når bilen stoppes :)

I tillegg til å prøve bilen grundig før jeg bestiller Tesla selv om noen måneder ?

Sitat fra: krister461 på fre 14. feb 2014, kl. 23:08
Er det noen spesielle du ønsker å leie den ut til? ;-)

Høgis

Dersom du ønsker og leie en TMS så bør du endre overskriften ;)
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

SK901

Jeg misforstod innlegget ditt, virket som DU leide ut bilen din i perioden, ikke omvendt. Kanskje du burde formulert deg en smule bedre.

mgarm

Du kan jo leie en av Hertz. De har.

SIS

Ja det er forskjell på å leie og å leie ut. Faktisk hele forskjellen.

stranger1891

Ja, riktig. Det var mening å leie, ikke leie ut  ;).

19quiz76

Når er det snakk om og hvor lenge? Pris du er villig til å gi utover statens km-sats på 4,20 kr/km?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

sven erik

kunne selv tenkt meg å leie en tesla en dag eller to eller er det en som trenger sjåfør  er dag eller 2
jeg har lang farts tid bak et bi ratt  og sist jeg hadde skade som var min skyld er 20 år siden
hadde heller ikke hatt skade på bil på 12 år helt fram til en rygget på meg da jeg sto parkert for 4 måneder siden  å jeg kjører rundt 30yusen i året

har et par elbiler men vil teste ut Tesla før jeg eventuelt kjøper

Tai

Gå for bilutleie.

Kan være noen er mindre glad i bilen sin men å låne ut en bil med 400 hk til fremmede virker som komplett idioti for meg.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

sven erik

Sitat fra: Tai på lør 15. feb 2014, kl. 01:05
Gå for bilutleie.

Kan være noen er mindre glad i bilen sin men å låne ut en bil med 400 hk til fremmede virker som komplett idioti for meg.

Tai
ja derfor jeg tenkte kansje en kunne tenkt seg en sjåfør  en dag eller to i stede  mulig det er en som trenger det å at på til vil selge bilen senere  for tror jeg vil like den  men jeg  gidder ikke kjøpe bil etter en times test  eller noe sånt  for jeg skal ha bilen for å kjøre stadig til Spania da jeg nå har hvert der 3 vintre med elbil  men vil nedover mer  fa vi kjøper noe her nede

sven erik

Sitat fra: MM på lør 15. feb 2014, kl. 01:24
Hvilken dato er det snakk om? Du setter igjen leafen hjemme hos meg og overlater nøkler til meg i mellomtiden antar jeg. Send pm så kan vi evt avtale.

vil du låne bort bilen når du ikke har fått den ennå  bra

Meringdal

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA