Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppgradere lys i bagasjerommene

Startet av Muffinman, mandag 23. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

petersv

#330
Jepp, jepp, du har sikkert rett. :)

Min initielle kommentar var pga. at lunitiks kommenterte prisen, noe jeg var enig i tatt betraktning den info jeg hadde.

Sitat fra: F_P på fredag 05. februar 2016, klokken 14:50
Jeg tar til etterretning at du synes det er for dyrt, noe jeg skjønner all den tid du sammenligner med en pris en hyggelig intropris som p.t ikke er mulig å oppdrive...

Dette er ikke tilfellet, mine regnestykker var inkl. moms og frakt ;). Det eksempelet uten var bare det jeg var heldig å få. (AO har forresten fast rabatt for entusiaster som oss de også.)

Sitat fra: Kvark på fredag 05. februar 2016, klokken 14:41
petersv: Litt løk å slakte et tilbud på elbilforumet sånn. Det er ikke verre enn at du dropper å handle der. Du er ikke representativ som en vanlig kunde, siden du foretrekker å gjøre research på nettet selv og spare 100 kroner. Bra for deg. La folk få drive butikk (som åpenbart har små marginer)

Dette går ikke under min definisjon av slakt :) Ang. research, jeg tror jeg er veldig representativ som kunde. På det tidspunktet jeg bestilte disse var de ikke for salg i Norge, så det var ikke noe tema. Hadde prisen (ja,  INKLUSIVE moms frakt og fortilling) vært kun opp til 50% mer hadde jeg også gjort det.

Men det var iallfall siste ord fra meg (mange vil nok si at det er alt for mange allerede ;) ) på dette temaet.

lunitiks

Min lille kommentar har tydeligvis avstedkommet debatt  :)  Det var rett og slett min ærlige og umiddelbare reaksjon på prisforlangende for disse led-lyktene. Må jo være lov til å mene noe om prisnivået på varer her til lands! Etter å ha lest de siste innleggene er jeg ikke så sikker på at det er Bilkomponenter som har "flesket til", heller dennes leverandører. Håper den lykkes med salget, det burde bety lavere priser på sikt  :)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

F_P

Flott, da legger vi ballen død, og jeg, og de som har bestilt kan endelig glede seg over at lamper er på vei uansett inn- og utpris  ::)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA