Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når skal kapasiteten bli god nok på verksted? Logistikk problemer?

Startet av Mippen, torsdag 28. januar 2016, klokken 17:29

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: AlexM5 på tirsdag 02. februar 2016, klokken 19:37
Jeg har hatt bilen i snart 2 år nå (25000km) og har hatt en del feil med den underveis, men hver eneste feil av nevneverdig betydning har blitt løst innen noen få dager etter at jeg rapportert om de. Bilen blir alltid vasket og har aldri blitt skadet under verkstedbesøkene. Fri leiebil eller lånebil har gjort hele prosessene utrolig smertefri. Jeg har med andre ord bare lovord å si om servicen til SC i Bergen. Ja jeg kunne tenkt meg mindre feil fra fabrikk, men bilen har virkelig vært en fryd å eie fra ny frem til nå, og mye av det er på grunn av enestående service.

Enig med deg. Noe småtteri har det vært. Om det er prekært blir den tatt kjapt inn. Ellers har jeg ingen problem med å vente noen måneder om det kun er kosmetisk. Bilen er rett og slett fantastisk bra. Baksetene kunne vært bedre på lengre distanser for dem som sitter der men ok ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Wabi-Sabi

Wabi-Sabi - the art of finding beauty in imperfection and profundity in nature, of accepting the natural cycle of growth, decay, and death

Øyvind.h

Tesla kan ikke shippe biler til Norge før de har fått bort barnesykdommer.
Men de har nok laget ganske mange tusen Model X før de begynner å sende hit :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Teslanewbie

#63
Sitat fra: Wabi-Sabi på søndag 07. februar 2016, klokken 13:33
Dette lover ikke godt for ventetiden på servicesenterne:
"My 15 Issues with the Model X, that I found during delivery"

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/62046-My-15-Issues-with-the-Model-X-that-I-found-during-delivery
Jepp , som fryktet , dørene lekker inn vann. Dette er en håpløs konstruksjon og egner seg ikke for land med varierende klima . Disse dørene blir en mareritt for tesla .

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Wabi-Sabi

@ Øyvind.h
De har vist i mer enn tre år at de stadig sender ut Model S som er langt fra feilfri.
Hva er det som får deg til å tro at dette blir bedre med X ?
Wabi-Sabi - the art of finding beauty in imperfection and profundity in nature, of accepting the natural cycle of growth, decay, and death

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA