Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skifte av pollenfilter / kupefilter.

Startet av Mr.Zero, mandag 21. oktober 2013, klokken 08:14

« forrige - neste »

back9

Innlogging.
Så, hva skjedde.
Har forsøkt å logge inn flere ganger med min normale konto, 65lars - men får følgende beskjed:

En feil har inntruffet!
Din brukersesjon løp ut på tid mens du holdt på. Vennligst logg inn og prøv på nytt.

?
Skiftet fra php til et nytt system, har vi?
:)

65lars

Det ser ut som om "det orna sæ" - takk til Forum sjæfen.
(PS: Jeg har vært medlem av en god del WWW fora siden 1994, og dette forumet fungerer jo minst like godt som de beste jeg har vært på!)
Skal skifte passord, se om jeg kan ta bort, eller bare ignorere min andre bruker, back9... :-)  Golf?
Trilling, bestilt KIA

LittleHammer

Sitat fra: Mr.Zero på mandag 21. oktober 2013, klokken 08:14
Ettersom dette er en grisedyr affære, er det mye å spare på å skifte filteret selv.
Legger ved et bilde som viser et nytt kontra et som har sittet i 17.000km i område rundt Oslo. Noe møkkete, men på langt nær tett.

For å skifte dette, åpner man hanskerommet. De to stopperne på hver sin side som hindrer lokket i å falle helt ned, trykker man så mot hverandre slik at hanskeromlokket kommer nærmere gulvet og dermed veldig enkelt kan tas helt ut. Kikk så rett frem - og et hvitt plastikkdeksel viser seg. Klem inn "låsehempene" på hver sin side og ta løs dekselet. Da ser en filteret liggende inne i et lite rom. Skift filteret som måler 17x17 cm.
En dreven filterskifter (gjort jobben 1-3 ganger), gjør denne operasjonen på rundt 15 sekunder. ;D

Ha en fin filtrert dag! 8)

Kan noen bekrefte at det er riktig at pilen på filteret skal peke ned?
Skal skifte mitt filter, og det brukte filteret hadde pil opp, i tillegg til at det var merket med «up» og «down». Det gamle filteret var et originalfilter satt inn på verksted.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA