Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

E-NV200 offisielt bekreftet med 40kwh!

Startet av Ebe, mandag 02. oktober 2017, klokken 18:24

« forrige - neste »

Ebe

Nissan sin facebookkonto bekrefter endelig e-NV200 med 40 kwh!

2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

Ebe

2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

jkirkebo

Sitat fra: Ebe på mandag 02. oktober 2017, klokken 18:24
Nissan sin facebookkonto bekrefter endelig e-NV200 med 40 kwh!

Ja, det blir åpnet for bestilling ca. i Q2 2018 og levering ca. i Q4 2018.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.


Leaf1Kris

Er det mulig å få den med skinnseter nå? Generelt lite/gammel info om denne bilen på nett

tomrh

Håper de kan levere 5-seter da og ikke bare 2-seter varebil.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

kaiat

Sitat fra: Leaf1Kris på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 08:56
Er det mulig å få den med skinnseter nå? Generelt lite/gammel info om denne bilen på nett

Det har ikke vært tilgjengelig frem til nå i hvert fall. Men e-NV200 er definitivt ikke noen "premiumbil" heller, så det spørs vel om mange nok etterspør det til at Nissan finner det bryet verdt å tilby det.

Sitat fra: tomrh på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 09:01
Håper de kan levere 5-seter da og ikke bare 2-seter varebil.

De har da brukt bilder av en sjuseter i pressemeldingen, så bakseter blir det nok.

Leaf1Kris

Sitat fra: kaiat på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 10:13
Sitat fra: Leaf1Kris på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 08:56
Er det mulig å få den med skinnseter nå? Generelt lite/gammel info om denne bilen på nett

Det har ikke vært tilgjengelig frem til nå i hvert fall. Men e-NV200 er definitivt ikke noen "premiumbil" heller, så det spørs vel om mange nok etterspør det til at Nissan finner det bryet verdt å tilby det.

Sitat fra: tomrh på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 09:01
Håper de kan levere 5-seter da og ikke bare 2-seter varebil.

De har da brukt bilder av en sjuseter i pressemeldingen, så bakseter blir det nok.

Nå er vel ikke leaf mye premium heller, men ser ut som det fleste velger skinn likevel. Kan se poenget med å ikke levere skinn til en varebil ment for arbeid, men så snart den selges med 5-7 seter rettet mot barnefamilier er det nok mange som reagerer på tøyseter.

hma

Stoffseter er mitt førstevalg. Hadde det på min Model S (2014) og de både så bra ut, var komfortable og slitesterke. Sett mange eksempel på skinnseter som ikke ser ut etter kort tid, og/eller krever unødvendig ekstra vedlikehold.
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Hyundai Ioniq 5 P45 (08-2021)
   (tidl.: Think 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S85 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) - Tesla Model S75D (12/2018-06/2021) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012)

Leaf1Kris

Alltid noen som ikke ønsker skinnseter, men de fleste velger skinnseter om det er mulig/ikke for dyrt. Er jo kunden som betaler kosten så å ha mulighet for å velge skinn burde jo være selvsagt, men også muligheten for tøy

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Det er microfiberseter i dagens eNV200, synes disse er mye dårligere enn ekte stoffseter som Leaf Visia eller skinnseter. Var noe vi direkte mislikte i vår første Leaf i 2011 (men da var det ingen andre valgmuligheter).

ToreR

Er nok en smakssak.  :)
Vi kjører fremdeles 2011 Leaf, og etter 165.000 km. har vi ikke ofret de lyse mikrofibersetene mange tanker. De ligner på lenestolen i stuen, er lette å holde rene. Og helt OK å sitte i.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA