Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kun NRK på DAB i Oslo?

Startet av Milzit, mandag 07. oktober 2013, klokken 21:39

« forrige - neste »

Milzit

Er det noen som får inn noe annet enn NRK på DAB i Oslo? Selv om jeg søker på andre bånd så får finner jeg bare NRK kanaler..

Er det NRK monopol her også..? :)

glaserud

P4, p5 #rock, you name it. Funker fint her.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Milzit

Etter hva jeg har forstått så er stasjonen du får opp i dropdownboksen stasjoner på kun den frekvensen du er, jeg tror det er på 12C jeg får inn NRK. Bruker jeg høyer og venstre pil får finner jeg noen på de andre, men det er enda mer NRK Hedemark osv..

Vet du hvor du finner P4 og de andre kanalene?

OddB

Sitat fra: Milzit på mandag 07. oktober 2013, klokken 21:39
Er det noen som får inn noe annet enn NRK på DAB i Oslo? Selv om jeg søker på andre bånd så får finner jeg bare NRK kanaler..

Er det NRK monopol her også..? :)
12 D 
229,072 MHz Riksblokk I
NRK Jazz, NRK Sport*, NRK Sami radio, NRK Alltid nyheter, P4, P5 Oslo, Radio Norge, Radio 1*, Klem FM* og NRJ Norge*

*=DAB+
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

OddB

Sitat fra: Milzit på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 00:04
Etter hva jeg har forstått så er stasjonen du får opp i dropdownboksen stasjoner på kun den frekvensen du er, jeg tror det er på 12C jeg får inn NRK. Bruker jeg høyer og venstre pil får finner jeg noen på de andre, men det er enda mer NRK Hedemark osv..

Vet du hvor du finner P4 og de andre kanalene?
Jeg mistenker at den som har programmert det interfacet aldri har sett en DABradio i funksjon. Selv den billigste kjøkkenradioen klarer å skanne alle frekvensene og sortere de tilgjengelige kanalene pent i alfabetisk rekkefølge.
Er det mulig å lagre presets ?
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Cirion

Sitat fra: OddB på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 00:55
Sitat fra: Milzit på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 00:04
Etter hva jeg har forstått så er stasjonen du får opp i dropdownboksen stasjoner på kun den frekvensen du er, jeg tror det er på 12C jeg får inn NRK. Bruker jeg høyer og venstre pil får finner jeg noen på de andre, men det er enda mer NRK Hedemark osv..

Vet du hvor du finner P4 og de andre kanalene?
Jeg mistenker at den som har programmert det interfacet aldri har sett en DABradio i funksjon. Selv den billigste kjøkkenradioen klarer å skanne alle frekvensene og sortere de tilgjengelige kanalene pent i alfabetisk rekkefølge.
Er det mulig å lagre presets ?
Ja og bruke rattet til å bytte mellom dem.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

OddB

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA