Felg og Dekktråden fra Tempe Dekkservice AS (advarsel, inneholder reklame)

Startet av Tempe Dekkservice, søn 06. okt 2013, kl. 14:57

« forrige - neste »

Chlangum

Hey Tempe

Kan dere gi meg tilbud på VOSSEN VVS CV4 i Matte Graphite 22" for en P85+?
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Tempe Dekkservice

Sitat fra: Chlangum på tor 10. apr 2014, kl. 11:54
Hey Tempe

Kan dere gi meg tilbud på VOSSEN VVS CV4 i Matte Graphite 22" for en P85+?

Heisann, det fikser vi, har du en epostadresse jeg kan nå deg på? Er akkurat et sett igjen på lager i Sverige som er påvei til Norge nå, antatt leveringstid er ca 1-2 uker :)

Chlangum

Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Tempe Dekkservice

Noen bilder fra dagens monteringer:

1. Zito CRS Matt sort med polerte eiker, 8,5x20 + 9,5x20, flott passform og stilige felger til meget god pris
2. MSW 25 Matt Titanium Tech, høykvalitetsfelger som passer Tesla fantastisk bra i 19"

frosken

Jeg ser at dere vil få inn gun metal Alloygators i løpet av måneden. Har dere bilder av disse?

Jeg kommer til å kjøpe TSW Nurburgring i 21" i fargen grå antrasitt til min grå TMS og lurer på hvordan de matte mørkegrå felgene blir med metallic gun metall Alloygators.

Tempe Dekkservice

Sitat fra: frosken på man 14. apr 2014, kl. 23:09
Jeg ser at dere vil få inn gun metal Alloygators i løpet av måneden. Har dere bilder av disse?

Jeg kommer til å kjøpe TSW Nurburgring i 21" i fargen grå antrasitt til min grå TMS og lurer på hvordan de matte mørkegrå felgene blir med metallic gun metall Alloygators.

Hei, de grå Alloygators er ikke kommet ennå, men tipper jeg har det om en uke eller to nå
Vi har dessverre ikke sett bilde av de ennå, men fargen er "gunmetal metallic" så vi er litt spente på det samme som du nevner der.
Kommer tilbake med bilder når de kommer :)

Mvh
Sindre Langberg
Daglig Leder
Tempe Dekkservice AS

hoffa

Ser at gunmetal alloygators har kommet til USA. Dere får vel inn før jeg henter min TMS i Trondheim i juni?:-)..
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Tempe Dekkservice

Tempe Dekkservice

Årets nyhet fra Vossen er påvei og vi er eneste forhandler i Norge som har sikret ETT teslasett i hver farge før Vossen gikk tom!
Vi presenterer VOSSEN VFSeries VFS2

20": 6395,- pr stk
22": 7495,- pr stk

Lageret er som nevnt over svært begrenset og Norge fikk kun lov til å bestille ett sett av hver farge, til Tesla Model S.

Hva er Vossen VF? Dette er Vossen sin nyeste felgserie som er produsert på en helt annen måte enn vanlige støpte felger. Produksjonsteknikken heter Flowform og resulterer i lavere vekt og sterkere felg til bedre pris enn smidde felger. mer info: www.vossenwheels.com

Ta kontakt post@tempedekk.no eller 73951340 for bestilling

Tempe Dekkservice

Nye Vossen VFS2 er nå levert til de første kundene og noen bilder fra utlandet har også begynt å komme. Som feks denne NYDELIGE sorte oversotede Teslaen:

Priser fra 41500,- med Falken FK453 og TPMS sensorer

B_Tesla

Vil bare legge inn en kommentar om Tempe Dekkservice. Var så heldig at dette var en av de første dekkforhandlerene jeg benyttet da jeg flyttet til Trondheim for 7-8 år siden, og bedre forhandler skal man lete lenge etter. Topp service, gode fagkunnskaper, og ikke minst god pris. Forsiktig er de også når dekkene skal byttes.

Har hatt min BMW der mange ganger, og det er ikke noe tvil om hvor min TMS skal når den er levert. Daglig leder, Sindre Langberg, er en skjelden vare i bransjen.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Tempe Dekkservice

Tusen takk for hyggelige ord om meg og bedriften min, det varmer :)

Tempe Dekkservice

Noen nyheter,

Vossen VFS1 har kommet på lager i USA og det er noen få sett tilgjengelig til Tesla i 22"

Grafitt og sølv. Pris 41900,- , nå med Vredestein Ultrac Sessenta så lenge lageret rekker!

AC Five star passer Tesla i 8,5x19 ET35 - kan også brukes på vinteren!
Svært rimelig felg, pris kun 1499,- pr felg + dekk og sensorer
Nå på lager

Tempe Dekkservice

AC Five star prøvemonteres på Tesla.
Dette er en 5 eiket 19" felg som fungerer likesåbra på vinteren som på sommeren.
Enkelt renhold og rent og pent utseende trekker virkelig denne frem som et godt alternativ til vinteren

bakskj

Du har ikke mulighet til å poste bilde av ph turbin sammenlignet med rial lugano felgen? Står mellom de to.. :)
2024 Model Y LR
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA