Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Om Fiat 500e Micro-vett. Utfordringer

Startet av Lynvingen, torsdag 03. oktober 2013, klokken 13:17

« forrige - neste »

Lynvingen

Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

nofuelno

Husk at det er flere enn 1 fabrikk som bygger om disse.... med forskjellig resultat.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Hans Håvard Kvisle

I Norge har det vært Fiater fra to konverteringsselskap, så vidt jeg veit.
Det ene gikk konk.
Det andre skifta importør da den første importøren de hadde ga opp.
Hvem tror du denne TV2hjelperdegbilen er fra?

Fra samme leverandør som du tilbyr Fiater til nær-Model-S-pris?
http://nofuel.no/el-biler/fiat-e500
Vi kan nå tilby denne flotte Fiat 500 som el. bil fra kr. 449.000,-. Finans/leasing.
På en måte kan det også kalles røverkjøp.
St.Hanshaugen

nofuelno

Det minner meg på at det er på tide å oppdatere sidene våre...
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

RødOverledning

Er det verksteder rundt om i norge som kan ta de her bilene? tenker da på Sunnmøre. har en microvett grei matpakkebil.

cra

Sitat fra: RødOverledning på tirsdag 22. oktober 2013, klokken 10:15
Er det verksteder rundt om i norge som kan ta de her bilene? tenker da på Sunnmøre. har en microvett grei matpakkebil.

Mener jeg har sett minst to slike biler her på Sunnmøre allerede, så jeg vil tro det er noen som kan se på dem i nærheten.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Vikingo

Naboen min i Hundeidvik har ein El Fiat 500. Eg sjølv har Leaf.
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

RødOverledning

da er det 2 i sykkylven min er på Aursneset.

Hadde vært greit å kommet i kontakt med flere av samme bil for å finne litt kontakter for service litt nærmere Sykkylven.

teslade

Har Fiat Fiorino som trolig har en celle i battery som må byttes eller kobles ut. Noen som kan fikse det?

Har noen en defekt Micro-vett Fiat så kan jeg være interessert i å kjøpe.

E_S

Fiat 500e er "ekte vare", dog kun solgt i California for å tilfredsstille noen krav. Kan sikkert importere en derfra.. Må ikke forveksles med problembilen i første post som er en bensin-500 som noen andre har bygget om.
:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA