Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Software update v5.6

Startet av Veggen, torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:26

« forrige - neste »

Veggen

Noen flere som har funnet dette lille påskegget som er gjemt i versjonsvinduet?

Meringdal


Veggen

At det ikke er slik dette vinduet normalt ser ut :P

Ikke noen stor sak dette bare en artig liten nerdedetalj.

eledille

Sitat fra: Cirion på fredag 25. oktober 2013, klokken 15:57
En ting, er det at man nå kan slå av sparemodus, som gjør at app'en svarer raskere, men har nå funnet ut at selv når sparemodus er på og bilen har sovnet, er det mulig å vekke bilen med app'en. Tar opp til et minutt, og lukker åpner app'en en gang og så dukker den opp innen et minutt. Den har gjort det siste dagene for meg nå.

Før 5.6 fikk jeg aldri vekket den når den først hadde slokna helt.

Testa nettopp, og det virker her også.

Det er jo knallbra. Nå ble plutselig vinter mye mindre problematisk :)
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Milzit

Sitat fra: eledille på fredag 25. oktober 2013, klokken 20:46
Sitat fra: Cirion på fredag 25. oktober 2013, klokken 15:57
En ting, er det at man nå kan slå av sparemodus, som gjør at app'en svarer raskere, men har nå funnet ut at selv når sparemodus er på og bilen har sovnet, er det mulig å vekke bilen med app'en. Tar opp til et minutt, og lukker åpner app'en en gang og så dukker den opp innen et minutt. Den har gjort det siste dagene for meg nå.

Før 5.6 fikk jeg aldri vekket den når den først hadde slokna helt.


Testa nettopp, og det virker her også.

Det er jo knallbra. Nå ble plutselig vinter mye mindre problematisk :)

Så dere har ikke gjort noen endringer for å alltid få kontakt med bilen med apen?

Jeg får fortsatt ikke kontakt med bilen når den er i deep sleep.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA