Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Visible Tesla

Startet av Øyvind.h, fredag 20. september 2013, klokken 12:35

« forrige - neste »

El-boy

#120
Jeg har også lastet ned siste versjon av VisibleTesla og får ikke startet programmet.
Har siste versjon av Java og den virker på nett-bank og annet som bruker Java.
Noen som har en quick-fix på start av .JAR filen?

kjonix

Sitat fra: El-boy på mandag 27. januar 2014, klokken 08:26
Jeg har også lastet ned siste versjon av VisibleTesla og får ikke startet programmet.
Har siste versjon av Java og den virker på nett-bank og annet som bruker Java.
Noen som har er quick-fix på start av .JAR filen?

Prøv Tesla Preheat som planlegges i ny versjon med flere funksjoner: http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=11617.0

toregrill

Plundret en stund med og få dette til og virke, var også sikker på det var en javafeil. Alt står i FAQ egentlig, hvis man bare leser nøye. Du må pakke ut til en folder. Feks. c:\Programfiler\Visible Tesla\
Gå inn på mn datamaskin c:\Programfiler\Visible Tesla\
Start visibletesla.jar
Da skulle det virke... Har ikke rukket og teste enda.. Ser kult ut så langt..
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

Adrian

Sitat fra: Øggen på søndag 26. januar 2014, klokken 20:33
Sitat fra: Amper på tirsdag 21. januar 2014, klokken 22:52
jeg får bare en helvetes feil melding når jeg prøver å få lagt inn VT..
både på jobb og på hjemme pc..
....................................................
JV FX launcher error

Exception while runnng aplication
...................................................

Jævla drit & fa..skap. Jeg har prøvd de 3 siste versonene de siste månedene..

Har akkurat samme problem. Java er noe drit, men data er noe ennå mer drit :-\

Dobbelt
Arbeid
Til
Alle
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

toregrill

Les min melding over.. hadde samme problem. ikke noe javaproblem for meg..
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

AllanW

Har dere Mac?
Har installert Java på min Macbook , men den sier at den ikke finner noen Java program.
Får lese litt mer.
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

TK Askøy

Sitat fra: AllanW på torsdag 20. mars 2014, klokken 17:25
Har dere Mac?
Har installert Java på min Macbook , men den sier at den ikke finner noen Java program.
Får lese litt mer.
Jeg bruker Visible Tesla på Mac. Funker helt fint det. Start programmet med filen VisibleTesla.jar.
90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

Sofie S

Kan någon förklara var jag kan tanka hem Android appar till My tesla eller visible tesla.

AllanW

Jeg trykker på den , men kommer opp beskjed at jeg må ha nyere Java.
Har MAC 10.6.8 , har sett på ReadME dokumentet , den sier at man må ha Java7 og den får man ikke lastet ned hvis man ikke har Mac 10.7.3.
Hvordan får jeg oppgradert til 10.7.3 ?


Sitat fra: TK Askøy på torsdag 20. mars 2014, klokken 18:22
Sitat fra: AllanW på torsdag 20. mars 2014, klokken 17:25
Har dere Mac?
Har installert Java på min Macbook , men den sier at den ikke finner noen Java program.
Får lese litt mer.
Jeg bruker Visible Tesla på Mac. Funker helt fint det. Start programmet med filen VisibleTesla.jar.
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

petersv

Sitat fra: AllanW på torsdag 20. mars 2014, klokken 20:19
Jeg trykker på den , men kommer opp beskjed at jeg må ha nyere Java.
Har MAC 10.6.8 , har sett på ReadME dokumentet , den sier at man må ha Java7 og den får man ikke lastet ned hvis man ikke har Mac 10.7.3.
Hvordan får jeg oppgradert til 10.7.3 ?


Sitat fra: TK Askøy på torsdag 20. mars 2014, klokken 18:22
Sitat fra: AllanW på torsdag 20. mars 2014, klokken 17:25
Har dere Mac?
Har installert Java på min Macbook , men den sier at den ikke finner noen Java program.
Får lese litt mer.
Jeg bruker Visible Tesla på Mac. Funker helt fint det. Start programmet med filen VisibleTesla.jar.

Her: http://store.apple.com/no/product/MC573H/A/mac-os-x-106-snow-leopard

PaulG

Ny versjon (0.26.00) av VisibleTesla ute!

Øyvind.h

Sitat fra: PaulG på torsdag 20. mars 2014, klokken 20:49
Ny versjon (0.26.00) av VisibleTesla ute!
Noe poeng å oppdatere? Dvs. hva er nytt?
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

PaulG

Tror varslingen er utvidet, du kan sette opp område for varsling ut av og inn i, det defineres på to kartbilder... . en form for alarm.

Karkris

Visibletesla funker, men.. Får uforklarlige opphold i loggene.  ???Ble kun registrert 2 kjøreturer igår, dvs mangler de to siste. Opphold i loggene fra kl 13.05 til kl. 16.30.
Får den data fra selve bilen eller fra Teslaserver i USA?
Bruker Macbook som har vært på hele tiden med VisibleT aktivt.
Tesla Model S 85, hvit, Namsos

Muffinman

Kjører VT på en win7 pc. Får ikke grafene til å vises, til tross for en rekke versjonsnummer. Noen som har tips til hva som kan være feil?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA