Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fossilblokk - Bilder av dinosaurer som blokkerer superladerne våre!

Startet av MR Tesla, torsdag 05. september 2013, klokken 21:48

« forrige - neste »

laumb

Yaris, Mercedes og BMW - på kun noen dager...
Silte ut innlegget ditt slik at vi får samlet bildene - dette er "gøy"!

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Spinner

Var på harrytur til Nordby fra Oslo i helgen, dro med 240 km typical range på batteriet og tanken var å lade mens jeg shoppet. Et geni i en Volvo hadde klart å parkere på TVERS over to av tre elbil plasser. En Leaf hadde klart å snike seg inn på skrå får å få tak i den siste ledige plassen. Hadde jeg vært i litt dårligere humør hadde jeg parkert bak Volvoen og trukket strømmen over bilen hans... Så en annen Tesla som nok var like fornøyd i garasjeanlegget.

Kunne alltids stoppet etter eller annet sted å ladet litt, men tenkte å sjekke hvor langt jeg kom og hadde følgende rekkevidde igjen når jeg kom hjem:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA