Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

In production - The Tesla factory is building your model S

Startet av bstandal, torsdag 05. september 2013, klokken 20:26

« forrige - neste »

bstandal

Jeg skal få bilen min på lørdag. Lenge har det stått "Production complete - Your model S is being prepared for pickup or delivery". Var innom My Tesla i dag og da sot det plutselig "In production - The Tesla factory is building your model S" igjen. Noen andre som had opplevd dette reft før utlevering?

Havebigfun

Min skulle også vært rett rundt hjørnet selv om jeg ikke har hørt noe konkret dato.
I ettermiddag fikk jeg også "in production" igjen :o
P1547

TorkEL10

Jeg får følgende:
We have begun sourcing parts for your Model S.
Tviler på om de rekker levering sept/okt.........
P2245

Trøndertesla

Jeg betalte min P85 i dag og skal hente den på mandag kl 10.00. Ser nå på MyTesla at status har endret seg tilbake til "In Production. The Tesla Factory is building your Model S" igjen. Etter å ha fulgt med litt på dette forumet så er ikke det så veldig overraskende - denne statusen har veldig lite med virkeligheten å gjøre :-) Nå er det kun 83 timer og 20 minutter igjen!
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA