Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reduksjon i pris på vinterpakke !!! :-)

Startet av nilsroald, torsdag 29. august 2013, klokken 09:40

« forrige - neste »

takktakk

Sitat fra: HABEL på torsdag 29. august 2013, klokken 10:24
Strange...

Har bestilt Vinterpakke, men ikke mottatt mail.

Bilen skal utleveres Mandag den 30. sept., har heller ikke mottatt sluttfaktura.

Tror ikke det gjør noe. Kan hende din bil har falt mellom to stoler siden det er like før levering. Nå vet du jo dette, og kan ta det med dem om fakturaen er feil  :)
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

stor66

Sitat fra: takktakk på torsdag 29. august 2013, klokken 10:28
Sitat fra: HABEL på torsdag 29. august 2013, klokken 10:24
Strange...

Har bestilt Vinterpakke, men ikke mottatt mail.

Bilen skal utleveres Mandag den 30. sept., har heller ikke mottatt sluttfaktura.
Tror ikke det gjør noe. Kan hende din bil har falt mellom to stoler siden det er like før levering. Nå vet du jo dette, og kan ta det med dem om fakturaen er feil  :)
Tja. Jeg har også levering 30. sept og jeg har fått mail...
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Roger (NO)

Jeg har levering til helgen, og har også fått mail.
Den dukker nok opp skal du se...

turbolurbo

Har ikke fått mail om det, men ser endringen med redusert pris inne på My Tesla under "view design".

Takk Tesla, slikt skaper goodwill :D
2019 TM3P

tjobben

Sitat fra: JohanH på torsdag 29. august 2013, klokken 10:02
Sitat fra: Oreo på torsdag 29. august 2013, klokken 09:58
Jeg ville ha varme i baksetene til ungene uansett, og føler meg mye bedre behandlet på denne måten. Tesla har med dette kjøpt seg goodwill fra meg som antagelig er verdt mer enn 3700,- som prisavslaget tilsvarer.

Dette med goodwillen er et viktig poeng. Når de gjør noe litt rart eller galt så blir man jo som kunde litt irritert, men når de så retter på det og går utover det man typisk ville forventet, som i dette tilfellet gir penger tilbake til de som allerede kjøpt og reduserer prisen til de som skrevet kontrakt allerede, ja da oppveier det mer enn nok den irritasjonen man følte slik at sluttresultatet blir netto positivt for Tesla. Håper de ikke gjør dette til en bevist strategi :)

Enig i det. Gir mye goodwill. Viktig.
Jeg, som de fleste andre, ble positivt overrasket tidligere i dag da e-posten kom. Synes det er veldig bra hva de gjør, og jeg må si jeg rett og slett er imponert over alt de får til samtidig. Veldig mye som skjer på en gang i dette selskapet. Og det skjer fort.
Tror dog ikke dette er en bevisst strategi. Det viser heller hvilken vilje Tesla har til å endre holdning og møte kundene. Det har vært lite tvil om at dette produktet har hatt for høy pris. At de setter ned prisen til noe som er mer spiselig er bra. Men at de i tillegg tilbakebetaler differansen til kunder som allerede har kjøpt produktet, det er rett og slett meget bra. Jeg er imponert.
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Arnta

Dette var jo en gladmelding. :) Tesla er jaggu god på markedsføring. Blir sikkert et avisoppslag på dette å!
Model S 85 Pearl White

RunarBT

Er det noken som allerede har fått bil, som også har fått epost om dette?

Hentet bilen i går, og har ikkje fått epost. Forventer ikkje refunering her, men hadde vert flott om eg fekk det.:-)?

Cato76

Sitat fra: RunarBT på torsdag 29. august 2013, klokken 10:54
Er det noken som allerede har fått bil, som også har fått epost om dette?

Hentet bilen i går, og har ikkje fått epost. Forventer ikkje refunering her, men hadde vert flott om eg fekk det.:-)?

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 29. august 2013, klokken 09:41
If you have already paid for your Model S, you will receive a refund for the price difference.

Du får tilbakebetalt!  :)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

HABEL

Da krysser jeg fingrene for at jeg også får mail...

Hvis ikke tar jeg kontakt med "Leverings-Spesialisten" i morgen den dag!   8)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

Lacaixxa

Ser at prisen er endret på min design. :):)

Kanskje Tesla vet at kunder blir mer fornøyd med selskapet om de retter opp en feil på en god måte, enn om de ikke gjør feil til å begynne med.

God følelse å se prisen gå tilbake noen tusenlapper i alle fall - Nå kan jeg shoppe Tesla Accessories....
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

FruTesla

Sitat fra: HABEL på torsdag 29. august 2013, klokken 10:24
Strange...

Har bestilt Vinterpakke, men ikke mottatt mail.

Bilen skal utleveres Mandag den 30. sept., har heller ikke mottatt sluttfaktura.

Har du sjekket SPAM-filter?
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

el-fanboy

Æsj der fikk jeg jammen litt postkasse i skjegget. Til den prisen hadde jeg definitivt kjøpt vinterpakke. Men, men - honnør til Tesla for å senke pris og tilbakebetale til de som bestilte!
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

RSandven

Sitat fra: Lacaixxa på torsdag 29. august 2013, klokken 11:28
Ser at prisen er endret på min design. :):)

Kanskje Tesla vet at kunder blir mer fornøyd med selskapet om de retter opp en feil på en god måte, enn om de ikke gjør feil til å begynne med.

God følelse å se prisen gå tilbake noen tusenlapper i alle fall - Nå kan jeg shoppe Tesla Accessories....

Sant så sant. Hørte dette fra en vis foreleser en gang:
"Hvis du kjøper en vare og varen fungerer slik du har forventet deg uten feil, så er det 50% sjanse for at du kjøper fra samme selskap igjen. Men hvis varen feiler og selskapet retter opp i feilen uten stress for deg, så er det 80% sjanse for at du kjøper fra samme selskap igjen"

Fikk også mail om dette i dag, slike tinge gjør 3 mnd. venting liiitt kortere ;D
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

SimenT

Er dette et tegn på at vi vil bli bedre informert nå fremover?

I stil med tidligere ville vi bare oppdaget prisendringen på hjemmesiden og krafset oss i hodet hvorvidt dette ville gjelde allerede finalizede biler og hva med de som hadde betalt?!
Resultert i 5 sider med capslockforum :)

Good times <3 Tesla
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

Brede

Glimrende løst av Tesla!

Problemet er bare at jeg nå ENDELIG hadde slått meg til ro med utstyrspakkene mine, nå kommer tvilen om å bestille med vinterpakken boblende opp igjen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA