Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solfilm på Model S

Startet av Spooz, fredag 23. august 2013, klokken 13:19

« forrige - neste »

petersv

50% var visst 1950,- inkl. moms. Ikke så værst tilbud.

alda

-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Snowroller

Grå 85D

HPSE

Folierings experten i Bergen har kampanje til og med nyttår. 2450 fra B til B stolpe!!


https://www.facebook.com/folieringexperten/?fref=ts
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

rsomby

Vil også slenge inn en anbefaling av Bilglass Experten på Kokstad i Bergen. Generelt gode priser, legger også film helt frem til a-stolpen og det beste, gratis lånebil. Betalte 5000 for alle ruter frem til a-stolpen (3500 fra b-stolpen).

alda

Sitat fra: alda på fredag 25. november 2016, klokken 11:32
Tack för tips - beställt!  :D

Blev mycket bra resultat med ljusaste typen film på min bil. Dessutom gratis spolarvätska i ett år på köpet :)
Rekommenderas!
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

jcnorway

Planlegger å legge solfilm fra B-stolpen og bakover. Denne skal fungere som solskjerming for poden som sitter i baksetet. Hvilken mørkhetsgrad (eller hva det nå kalles) anbefales uten at det blir for harry? Bilen er sølv metallic m/panorama soltak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bosted: Oslo
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

RonnyØ

Sitat fra: jcnorway på onsdag 12. april 2017, klokken 11:04
Planlegger å legge solfilm fra B-stolpen og bakover. Denne skal fungere som solskjerming for poden som sitter i baksetet. Hvilken mørkhetsgrad (eller hva det nå kalles) anbefales uten at det blir for harry? Bilen er sølv metallic m/panorama soltak.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har du svart taktrekk? Dette gjør faktisk en del for hvor mørk filmen oppleves utvendig. Nesten alle seriøse solfilmer har meget høy UV-blokkering, uansett hvor lav % du tar. Jeg har jeg lagt film fra Scandinano på 2 biler, og gikk for nest mørkeste begge ganger. Jeg har i tillegg solgardin i panotaket og bakruta, samt mørkt taktrekk.

jcnorway

Lyst taktrekk, men ellers mørkt interiør/skinn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bosted: Oslo
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

jcnorway

Riis Bilglass har hatt påskekampanje med frist for bestilling idag. Får lagt solfilm fra b-stolpen og bakover for 3100 kr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bosted: Oslo
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

boppus

Sitat fra: jcnorway på onsdag 12. april 2017, klokken 17:37
Riis Bilglass har hatt påskekampanje med frist for bestilling idag. Får lagt solfilm fra b-stolpen og bakover for 3100 kr.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vel hva jeg erindrer å ha betalt hos Riis, og da var det ikke påske.

Sent from my Jøtul using technology

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Muffinman

Sitat fra: Muffinman på mandag 18. april 2016, klokken 09:26
...eller, delvis lettelse. På ene ruta er det et par riper som man så vidt kan kjenne med fingeren, men på den andre er det 3-4 lange vertikale i tillegg til flere korte horisontale. Det er også to-tre som går i sikksakk, alle ripene er lett følbare og det er veldig skjemmende fra innsiden når sola står på. Her er det nok monteringen som har skadet filmen.

Jeg er så innmari lei av å klage på ting som ikke blir bra  :(
Foruten flere lange striper i diverse retninger etter monteringen er nå filmen begynt å løsne på ene sidevinduet. Det holdt altså mindre enn et år. Skal visstnok være 7 års garanti, men ikke phøkk om denne slurvefyren får legge fingrene på min bil igjen. Da tar jeg heller tusenlappene det kostet som en investering i kunnskap om et etablissement jeg skal unngå i framtiden.

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Nei, tror jeg bare lar det ligge. Sjappa virket såpass luguber selv om den tilhører en kjede at jeg ikke har særlig lyst til å dra innom igjen. Får prøve å berge kantene selv, så holder det kanskje såpass lenge at lilleknøttet kan begynne å bruke solbriller istedet....

lunitiks

Kjedelig  >:(  Jeg fikk permanente bobler i bakruta mi, dro tilbake og fikk hele ruta omgjort. Perfekt -- akkurat slik det skal være
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA