Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla levering live på TV2 nyhetskanalen

Startet av Ladefabrikken, onsdag 07. august 2013, klokken 07:40

« forrige - neste »

Andrewas

Sig #174 her - en vanlig person (som ikke er kjendis). Jeg skulle vært med i dag, men valgte selv å utsette min overtakelse til senere siden jeg er på ferie nå. Jeg betalte mine 30000 eur til Tesla i januar 2012.

I ventetiden har jeg ihvertfall fått ekstra oppmerksomhet som invitasjoner til de events som har vært etc..

Selvsagt synes jeg at først bestilt skulle være lik først levert, i tillegg må det være Ok at Tesla sørger for å skaffe seg litt presse ved å pumpe opp kjendisfaktoren.

Mine valg av farge etc gjør at jeg har endt opp med å betale ca 10000 kr for å få bil få dager før "alle andre". I tillegg kommer renter av de 30000 Eur over 20 mnd.

Serviceplan, vinterdekk eller andre virkelige verdier har jeg ikke fått (betaler full pris for alt). Som andre har nevnt før kan jeg enda håpe, men om jeg ender opp med en t-skjorte eller noe så må den nok rammes inn som verdens dyreste...


2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

thoberre

Sitat fra: Amoss på onsdag 07. august 2013, klokken 15:57
Håper noen tok opp sendingen og kan legge den ut ett sted så andre også kan se den...

Det går kontinuerlig på TV2 Nyheter, så skrur du på kommer nok innslaget i løpet av en halvtime eller noe slikt. Jeg har i alle fall sett det 3-4 gg i dag.

Synes forøvrig det er kostelig at de vinkler det som at Høyre lanserer sin miljøpakke, mens jeg opplever det slik at Astrup bedriver ren Tesla-reklame :) Topp reklame!
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

ebbrey

Sitat fra: Amoss på onsdag 07. august 2013, klokken 15:57
Håper noen tok opp sendingen og kan legge den ut ett sted så andre også kan se den...

Det var en kjedelig sending som varte i 2 minutter. Først snakket de om Høyre's nye miljøforslag ang samferdesel og blandet dette inn med at han høyre duden fikk seg elbil idag. Også var det et kort intervju med hauge og han høyre duden om biltrafikk og prisen på Model S. Han nevner også at bilen vant årets bil uavhengi av type i USA 2012.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Milzit

Sitat fra: Andrewas på onsdag 07. august 2013, klokken 18:03
Sig #174 her - en vanlig person (som ikke er kjendis). Jeg skulle vært med i dag, men valgte selv å utsette min overtakelse til senere siden jeg er på ferie nå. Jeg betalte mine 30000 eur til Tesla i januar 2012.

I ventetiden har jeg ihvertfall fått ekstra oppmerksomhet som invitasjoner til de events som har vært etc..

Selvsagt synes jeg at først bestilt skulle være lik først levert, i tillegg må det være Ok at Tesla sørger for å skaffe seg litt presse ved å pumpe opp kjendisfaktoren.

Mine valg av farge etc gjør at jeg har endt opp med å betale ca 10000 kr for å få bil få dager før "alle andre". I tillegg kommer renter av de 30000 Eur over 20 mnd.

Serviceplan, vinterdekk eller andre virkelige verdier har jeg ikke fått (betaler full pris for alt). Som andre har nevnt før kan jeg enda håpe, men om jeg ender opp med en t-skjorte eller noe så må den nok rammes inn som verdens dyreste...

Jeg fikk iallefall en fjernstyrt  Roadster levert på døren i julegave fra Tesla her for 2 år siden... ;D (Har P, ikke Sig)

shb

Du var heldig du. Ikke så mye som en jule hilsen på e post. Vi får glede oss til bilen dukker opp før eller siden. Håper den fungerer like knirkefritt som Leafen fra Voss har oppført seg.
Jobber med hurtiglading i Eviny
EQS 2022 og e-Golf 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA