Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TMS Android/ios App

Startet av jorkus, torsdag 01. august 2013, klokken 18:29

« forrige - neste »

Freddan

Noen flinke programmerere som vil lage en app der telefonen spiller en fet motorlyd med turtall utifra fartsendring registrert på mobilens GPS.

Jeg ønsker meg Hayabusalyd og Shelby GT500 lyd på appen.
P85, Brunt skinn, Panorama, Perf int, Tech, Parkass, Vinterpakke, Lydstudio, Luftfj, Lyspakke, Alarm, Hattehylle. Best okt 2013, levering Mars 2014.

Cato76

Hva med XLR8 (iphone app). Mener denne registrerer fartsøkning og deretter gir den gromlyden du sikkert er ute etter. Koplet opp på anlegget til bilen (husker ikke om jeg kørte via bluetooth eller kabel)

Har kun forsøkt den en gang, men ble for mye bråk... Nyter heller stillheten fra bilen, og god musikk fra høytalerene  ;)

https://itunes.apple.com/us/app/xlr8/id506486124?mt=8
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Yagi

Etter å ha endret passord på min My Tesla får jeg ikke lenger logget meg på Andriod App (og heller ikke VisibleTesla). Går fint å logge seg på My Tesla på nettsidene til Tesla, men når jeg forsøker app får jeg "My Tesla Could Not Be Reached at This Time"

Har forsøkt med ulike passord - Har til og med avinstallert og installert appen på nytt... Problemet oppstod ca kl 10:00 i dag - og gjelder fortsatt.

Har også forsøkt å skru av og på tilgang på skjermen i bilen - uten at det har hatt noen betydning.

Er det andre som har hatt tilsvarende problemer?
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Teslanewbie

Sitat fra: Yagi på torsdag 10. april 2014, klokken 18:06
Etter å ha endret passord på min My Tesla får jeg ikke lenger logget meg på Andriod App (og heller ikke VisibleTesla). Går fint å logge seg på My Tesla på nettsidene til Tesla, men når jeg forsøker app får jeg "My Tesla Could Not Be Reached at This Time"

Har forsøkt med ulike passord - Har til og med avinstallert og installert appen på nytt... Problemet oppstod ca kl 10:00 i dag - og gjelder fortsatt.

Har også forsøkt å skru av og på tilgang på skjermen i bilen - uten at det har hatt noen betydning.

Er det andre som har hatt tilsvarende problemer?

Passord må endres i California .. Send en Mail til kundesenter..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Quattro

Sitat fra: Teslanewbie på torsdag 10. april 2014, klokken 18:58
Sitat fra: Yagi på torsdag 10. april 2014, klokken 18:06
Etter å ha endret passord på min My Tesla får jeg ikke lenger logget meg på Andriod App (og heller ikke VisibleTesla). Går fint å logge seg på My Tesla på nettsidene til Tesla, men når jeg forsøker app får jeg "My Tesla Could Not Be Reached at This Time"

Har forsøkt med ulike passord - Har til og med avinstallert og installert appen på nytt... Problemet oppstod ca kl 10:00 i dag - og gjelder fortsatt.

Har også forsøkt å skru av og på tilgang på skjermen i bilen - uten at det har hatt noen betydning.

Er det andre som har hatt tilsvarende problemer?

Passord må endres i California .. Send en Mail til kundesenter..

Tullprat, endret passord i mytesla og appen fungerer utmerket med nytt passord. Dette gjorde jeg i går kveld.
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

#215
Er det bare hos meg eller er flere som får beskjed om at appen ikke er tilgjengelig for øyeblikket????

frosken

Får ikke kontakt med appen her heller. Virker som det er nedetid på Teslas side.

Hadde vært fint å ha en statusside hos Tesla med informasjon om dette. Når jeg ikke får kontakt med bilen blir hvertfall jeg nervøs for at den har feilet under ladning og tapper tomt 12V-batteriet.

Tønsberg

Jeg har også problemer med å få logget inn på VisibleTesla...
Flere som har problemer med dette?
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

RE

Sitat fra: Tønsberg på tirsdag 13. mai 2014, klokken 16:24
Jeg har også problemer med å få logget inn på VisibleTesla...
Flere som har problemer med dette?
Jeg får ikke logget inn med IOS appen... har vært sånn siden klokka ca. 12 i dag...
Tesla Model S85, Blå
E-golf med varmepumpe, Hvit

Car-El

APPen har ikke virket siden tidlig i dag. Bruker IOS.  >:(
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Li-Ion

Virker nå i alle fall (IOS)....
Teslaeier siden 2013 :)

frosken

Det ser ut til at det kom opp igjen kl. 17.44.

CFM

Sitat fra: frosken på tirsdag 13. mai 2014, klokken 18:44
Det ser ut til at det kom opp igjen kl. 17.44.
Stemmer. Hadde problemer. Fungerte igjen kl. 18.
2013 S85
2017 S90D (ap2 fsdc)

HKS

Oppdatering av Model S appen er nå ute i AppStore.

Ny versjon er 1.2.1

Changelog:

- Support for new markets
- Minor bug fixes and improvements
Tesla Model 3 Long Range

sindrej

Andre som har problemer med at mobilen overhodet ikke får kontakt med bilen ?  Har hatt det i flere dager nå. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA