Økte priser

Startet av Djur1, tir 23. jul 2013, kl. 07:09

« forrige - neste »

ebbrey

Sitat fra: Wicky124 på tir 30. jul 2013, kl. 10:10
Stygge tesla øker prisene..blæ... Hva annet vil øke i den nærmeste tiden?

Kunnskapene sine og produksjon/levering per uke!
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Hyperstress

Sitat fra: TS på tir 13. aug 2013, kl. 18:42

Først betale reservasjonen. Etter Finalize har du 14 dager på deg til å endre konfig før den blir låst. Om du er 100% sikker på konfig kan du sende Mail til Tesla og be de låse den, slik at du kanskje rykker frem i køen foran andre som gjorde det på samme tidspunkt.

Beklager at jeg sikkert spør basic spm her, men jeg har ikke startet noen bestillingsprosess enda. Kan en finalize umiddelbart etter reservasjonen? Det jeg egentlig spør om er: Dersom jeg får nyss i at vi kan vente en prisøkning om et par dager, vil jeg da kunne hive meg rundt og få bestilt bil på dagen til nåværende pris?
Jeg hadde etter planen ikke tenkt å bestille før senere i høst, men om det kommer prisøkning så stiller ting seg litt annerledes..  :-\
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

OW

Når jeg bestilte for noen uker siden fikk jeg mulighet til å fullføre bestillingen før det hadde gått 14 dager. Det vil si:

1. Trykke på kjøp og betale depositum.
2. Sjekke at designet er sånn du vil. Med mulighet til å gjøre endringer. Du har nå 14 dager på deg før bestillingen automatisk gjennomføres med gjeldende konfigurasjon. Det vil si at det designet du har lagret vil automatisk låses.
3. Før det har gått 14 dager hadde jeg mulighet til å trykke på en knapp for å fullføre bestillingen. Det er vel det som refereres til som finalize? (usikker på om det var det knappen het nå)

Det var i alle fall sånn når jeg bestilte.

Så et par NB:
Utsatt levering: Jeg har valgt utsatt levering til våren neste år. Det står ikke noe sted på MyTesla at man har valgt utsatt levering, men jeg har fått det bekreftet på e-post fra Tesla. Utsatt levering velges i punkt 1. Du får ikke mulighet til å endre på det selv etterpå i MyTesla.

NB2:
Når jeg var i steg 2 så ble jeg oppringt av Tesla som fortalte at de hadde en planlagt prisøkning, og anbefalte at jeg gikk inn og fullførte (gjorde steg 3) slik at jeg ikke ble påvirket av prisøkningen. For meg opplevdes det som bra service, og selv om ikke informasjonsflyten alltid er der vi skulle ønske, så gjør de mange ting riktig også  :D
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA