Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

tjobben

Sitat fra: Cato76 på mandag 09. september 2013, klokken 20:35
Fin gave jeg fikk til min bursdag i dag. Nå mangler bare bilen, jeg er klar  ;D

;D ;D ;D
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Romsiki

Skulle hatt levering kl 10 i dag. Fikk mail kl 24 i natt at de hadde utfordringer med å være klare. Problemer med registrering og skilter. Skiltene blir visst sendt med JetPack og jeg er blitt indikert levering kl 17. De burde hatt kontroll på rutinene med registrering nå tenker jeg. Liker ikke disse utsettelsene...

OlaSpakmo

S85 siden august -13
TMX betalt reservasjon høsten -12, avbestilt pga serviceerfaringer med Tesla Norge.
2 stk TM3 bestilt når det ble åpnet, avbestilles nov -17 pga vedvarende serviceerfaringer med Tesla Norge.

fortoggale

Nå har bilen stått i Drammen i to dager. Levering i Stavanger var opprinnelig avtalt til i går. Logistikken gjør mer eller mindre som det passer dem. DS prøver å hjelpe men men kommer ikke gjennom internt.

Det skinner igjennom på telefon at jeg er ikke den eneste som er misfornøyd  >:(
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

phobic

#214
Kom hjem fra 3 ukers jobb i Indonesia, til faktura på 577k, som ble betalt tvert! (Med litt hjelp fra DnB :P )
Levering mandag 16. sept i Trondheim.

Nå er det bare å prøve å konsentrere seg på jobb i en uke..... :o :o :o :o

P14522
Faktura: ...3084
#1303

Tok forøvrig 3 uker å få svar fra Tesla Trondheim fra de spurte om hvilke dekk jeg ville ha...

stor66

Svarte beist...  >:(

Skandiabanken har opptil 5 ukers behandlingstid for boliglån. Uansett om det er en utvidelse av et nesten nedbetalt eksisterende boliglån også! Her blir det å ligge på været og holde fingre og tær krysset - hvis behandlingen trekker ut er jeg redd jeg må utsette levering, med all den sjelelige smerte det medfører.  :(

Det er vel ingen som skulle ha 579k til overs til et kortsiktig lån? :)
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Lurven

 :) :)
Da er bilen registert og klar for henting i morgen.
Gleder meg til turen fra Trondheim.
:)
P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

Nuvolari

Sitat fra: stor66 på onsdag 11. september 2013, klokken 09:58
Svarte beist...  >:(

Skandiabanken har opptil 5 ukers behandlingstid for boliglån. Uansett om det er en utvidelse av et nesten nedbetalt eksisterende boliglån også! Her blir det å ligge på været og holde fingre og tær krysset - hvis behandlingen trekker ut er jeg redd jeg må utsette levering, med all den sjelelige smerte det medfører.  :(

Det er vel ingen som skulle ha 579k til overs til et kortsiktig lån? :)

Jeg er rimelig sikker på at det går langt raskere. 5 uker er nok i helt spesielle situasjoner. Blir overrasket om du må vente i mer enn 1 uke.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Eivind_Bergen

Hadde avtalt levering den 26/9, men fikk nettopp en telefon, hadde det passet å hente bilen i morgen isteden? Gjett hva jeg svarte.

Cato76

Sitat fra: Eivind_Bergen på onsdag 11. september 2013, klokken 13:46
Hadde avtalt levering den 26/9, men fikk nettopp en telefon, hadde det passet å hente bilen i morgen isteden? Gjett hva jeg svarte.

++++++1
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Cato76

Får man utlevert ladenøkkel når man henter bilen, eller må man bestille dette hos kommune eller elbilforeningen?  ???
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

larsleik

Sitat fra: Cato76 på onsdag 11. september 2013, klokken 14:05
Får man utlevert ladenøkkel når man henter bilen, eller må man bestille dette hos kommune eller elbilforeningen?  ???

Fikk min fra Elbil.no
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Roger (NO)

Sitat fra: Cato76 på onsdag 11. september 2013, klokken 14:05
Får man utlevert ladenøkkel når man henter bilen, eller må man bestille dette hos kommune eller elbilforeningen?  ???
Følger med bilen. Det gjorde ihvertfall min...

jkirkebo

Sitat fra: stor66 på onsdag 11. september 2013, klokken 09:58
Svarte beist...  >:(

Skandiabanken har opptil 5 ukers behandlingstid for boliglån. Uansett om det er en utvidelse av et nesten nedbetalt eksisterende boliglån også! Her blir det å ligge på været og holde fingre og tær krysset - hvis behandlingen trekker ut er jeg redd jeg må utsette levering, med all den sjelelige smerte det medfører.  :(

Hmm, de brukte én dag på å behandle og godkjenne mitt billån :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

jkirkebo

Jammen fikk jeg ikke en telefon gitt. Hadde sent over alle lånepapirene til Tesla på epost og fikk nå beskjed om at alt var i orden og ville jeg kanskje ha bilen før helgen? Dumt spørsmål...

Så da ble det fredag 11.00 :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA