Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

NTesla

Sitat fra: Jimpec på onsdag 30. oktober 2013, klokken 09:06
Tirsdag 29. klokken 12 ble min brune P85+ utlevert.

Utleveringen gikk helt smertefritt og jeg må bare berømme Martin i Stavanger for strålende kundebehandling. Dialogen med han har vært helt outstanding fra første kontakt til jeg kunne sette meg inn i bilen.

Bilen min var ikke detailet etter oppfordring fra meg (i og med at jeg gjør dette selv - og begynner å få lang erfaring ;-) ) men så likevel veldig fin ut i lakken. Noen riper her og der, men jeg tar dem heller på egenhånd under litt godstemning i garasjen.

Bilen er jeg meget fornøyd med og har ingenting å utsette på noe. Det eneste som ble bemerket på overlevering var at vindu på bakdøren var litt tregt med å "komme ned" ved åpning. Dette hadde jeg ikke sett etter om jeg ikke har fått lov til å plukke på og granske et tosifret antall Tesla den sisten tiden. Kjørte 11 mil i går og koste meg ellers med behandling av alt av matter, skinn, dashbord, plastdetaljer osv. Ingen skitt skal sitte fast her i gården.

Så - alt i alt meget fornøyd. Og bare for å nevne det igjen. Plus er pluss (ikke minus).

Må nesten slenge med et bilde. Og her er det absolutt null detailing - det får komme senere.


I Paradis bokstavelig talt der :)

tSla

Sitat fra: Jimpec på onsdag 30. oktober 2013, klokken 09:06



Bilen ser rett nydelig ut i brunt! Jeg hadde lenge lyst på denne fargen, men feiga ut og valgte blå da jeg aldri fikk sett Brun "live".

Anyway, gratulerer med ny bil! :D
Tesla Model S P85+

petersv

Sitat fra: ebbrey på tirsdag 29. oktober 2013, klokken 22:28
Sitat fra: Kagex på tirsdag 29. oktober 2013, klokken 22:18
Sorry off topic.  Hvor mye koster adaptere?

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

Det følger med 1 adapter, feks blå. Også koster da rød 572,-

Det følger med blå, men kan ikke velge. Eller det følger jo ikke med for tiden... :P

Amper

jeg tror jammen meg at Jimpecen har registert den som batman-bilen..

Gratulerer med bilen og brunfargen er overaskende fin.. det er bare at brun ikke klinger så godt i ørene mine enda... 
P85D :o)

janmb

Sitat fra: Newbee på onsdag 30. oktober 2013, klokken 07:43
En "bil-bil" med 4 stk. Tesla kjørte inn i Kongsberg nettopp....noen heldige i området får snart sin  :)

Hmm, tror nok heller jeg vil hente bilen min hos forhandler og kjøre hjem selv. Gjør det litt lettere å ikke ta imot bilen i fall den ikke er i bra nok tilstand enn om den dumpes på døra di. Var ikke klar over at de kjørte ut biler i Norge i det hele tatt.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

valvolainen

De skal nok bare fraktes fra drammen til vestlandet for utlevering i sjappe.

Huforia

Under produksjon

Tesla-fabrikken bygger din Model S  ;D

bare til og vente.... har levering feb.
P85+, Pearl white, Black leather. Alt unntatt barneseter.
VIN:P23846

Foleson

De bygger min også, selv om jeg ba om en senere levering enn januar som først satt opp. Skal ikke ha bilen før i mars...
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Nordtroms

Sitat fra: Foleson på mandag 04. november 2013, klokken 15:22
De bygger min også, selv om jeg ba om en senere levering enn januar som først satt opp. Skal ikke ha bilen før i mars...

De bygger min også selv om jeg ba om levering til sommeren og presiserte dette i egen mail etterpå. Ser av VIN nummeret at byggeåret er 2013 så dette kan bli interessant. Ser ut som det er vanskelig for dem å ta i mot beskjeder. 
P85 rød, alt untatt utvidet alarm og bakovervendte seter.

getor

Sukk...
Våknet 03:30 og ga opp ved 4-tiden. Dette er dagen. Bilen har faatt skilter og bare venter. Rett over lunch skal det skje. Svangerskapet på 10 måneder og 7 dager er i ferd med å forløses. Men dette er latterlig fullstendig irrasjonelt. Voksen mann som er febrilsk som en unge natt til julaften. Sukk. Vondt har jeg magen også... Så sitter her i mørket da og teller timer, 2dre kaffekopp unnagjort og fler skal det bli.
Dette er tøffe tak, blir en laaaaang dag.
Bare meg?

kjelsås1978

Sitat fra: getor på tirsdag 05. november 2013, klokken 04:22
Sukk...
Våknet 03:30 og ga opp ved 4-tiden. Dette er dagen. Bilen har faatt skilter og bare venter. Rett over lunch skal det skje. Svangerskapet på 10 måneder og 7 dager er i ferd med å forløses. Men dette er latterlig fullstendig irrasjonelt. Voksen mann som er febrilsk som en unge natt til julaften. Sukk. Vondt har jeg magen også... Så sitter her i mørket da og teller timer, 2dre kaffekopp unnagjort og fler skal det bli.
Dette er tøffe tak, blir en laaaaang dag.
Bare meg?
Ikke lenge igjen nå da... Jeg har noen måndeder..... Hilsen en som er våken og sjalu i USA.. Lykke til heldiggris. Kjør pent

BMW850

Sitat fra: getor på tirsdag 05. november 2013, klokken 04:22
Sukk...
Våknet 03:30 og ga opp ved 4-tiden. Dette er dagen. Bilen har faatt skilter og bare venter. Rett over lunch skal det skje. Svangerskapet på 10 måneder og 7 dager er i ferd med å forløses. Men dette er latterlig fullstendig irrasjonelt. Voksen mann som er febrilsk som en unge natt til julaften. Sukk. Vondt har jeg magen også... Så sitter her i mørket da og teller timer, 2dre kaffekopp unnagjort og fler skal det bli.
Dette er tøffe tak, blir en laaaaang dag.
Bare meg?

Hehe...godt sagt! Det er lov å være gutt av og til :) Nyt dagen  ;D
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Øyvind.h

Sitat fra: getor på tirsdag 05. november 2013, klokken 04:22
Bare meg?
We`ve all been there :) Og bilen er akkurat så rå som du har drømt om, om det hjelper til med å roe nervene  ;D
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

tjobben

Sitat fra: getor på tirsdag 05. november 2013, klokken 04:22
Bare meg?

Herlig! Jeg har ennå 24 dager igjen, men kjenner allerede et snev av det.
Lykke til i dag. Kos deg glugg ihjel:D
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Cato76

Sitat fra: getor på tirsdag 05. november 2013, klokken 04:22
Bare meg?

Hadde det på samme måte selv. Det ble kun med 3 timers søvn natt til 13. september.

Lykke til med ny bil!!!  8)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA