Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

EU-spec biler i Norge

Startet av mrjalle, fredag 05. juli 2013, klokken 14:32

« forrige - neste »

Yagi

Flotte bilder og video Cirion :)

Sent from a tiny mobile device...

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

valvolainen

Takk for flott arbeide!
Her ser det ut som om endel av endringene som er kjekt i kaldt klima er laget.
Dette er meget vakkert, la nå denne hersens varme, tørre og flotte sommeren bli over så fort som overhodet mulig!

laumb

Så, sett videoen.
Samme som i forrige US Software, egentlig.

Men, nestemann i butikken; prøv supercharger-letefunksjonen i navien. Spent på om den viser oss noen.

Nuvolari

Hvordan var støyen i en p85+ EU?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Øyvind.h

Flott å se parkeringssensorene i action og at wifi kommer. Oss dustene som følger med på forum får med oss denne infoen....
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

RSandven

Gode, informative bilder! Ser det står "1 rear seat belt unbuckeled" så tydeligvis sensorer i baksetene også. Håper disse kan skrus av hvis du har tung nok bagasje i baksetene, ellers kan det bli slitsomt å ta på beltene på matposer (selv om frunken skal bli flittig brukt bare fordi jeg har mulighet) 8)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

NorwegianX

Var også innom på Alna i dag.

La merke til at det nå er kommet valg "Nord opp" eller "Bil opp" på navigasjonen. Dette er vel både nytt og en klar forbedring?

Radio / DAB var deaktivert i SW som lå inne i den grå EU utstillingsbilen. Status "Kommer snart"
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

Trondhjemer

#127
Flotte bilder, digg digg d nærmer seg nå gutter og jenter :-)
Trondhjem

Solgt min Avensis, uten bil frem til levering av TMS

Tesla Model S85 | grey metallica | 19" | luft | tech | park | lyd | pano | dobbeltlader | barneseter

valvolainen

Kan godt vente på DAB sålenge jeg får bilen i mellomtiden. 8)

Eivind_Bergen

Sitat fra: NorwegianX på torsdag 18. juli 2013, klokken 15:57
Var også innom på Alna i dag.

La merke til at det nå er kommet valg "Nord opp" eller "Bil opp" på navigasjonen. Dette er vel både nytt og en klar forbedring?


Dette var meget interessant, har du noen bilder?

Jimpec

Takk for strålende jobb og post!
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

NorwegianX

Sitat fra: Eivind_Bergen på torsdag 18. juli 2013, klokken 16:20
Sitat fra: NorwegianX på torsdag 18. juli 2013, klokken 15:57
Var også innom på Alna i dag.

La merke til at det nå er kommet valg "Nord opp" eller "Bil opp" på navigasjonen. Dette er vel både nytt og en klar forbedring?


Dette var meget interessant, har du noen bilder?

Tok ingen bilder, men skal se om jeg rekker innom i morgen også.
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

OleJA

Noen spor av 'sleep' funksjonen som skulle være klar når bilene ble levert til Norge?

Cirion

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 18. juli 2013, klokken 15:23Hvordan var støyen i en p85+ EU?
Vanskelig å si, sleit med å holde Tesla gliset i sjakk... Hverken jeg, kona eller kompisen min (som vanligvis klager på absolutt alt og spesielt støy) merket romle støyen som var i tidligere biler. Vi hørte riktignok motoren når jeg dro på men da jeg titta ned stod det 14x km/t... Slapp gassen fort men var ikke mulig å slippe gliset  8)
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

tk74

Sitat fra: laumb på torsdag 18. juli 2013, klokken 15:11
Så, sett videoen.
Samme som i forrige US Software, egentlig.

Men, nestemann i butikken; prøv supercharger-letefunksjonen i navien. Spent på om den viser oss noen.

Den viser 7xxx til 8xxx km til nærmeste supercharger. Dvs USA :-)
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA