Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

oleredv

Sitat fra: Muffinman på torsdag 05. november 2015, klokken 19:41
Har du fått endelig faktura, og hva er i tilfelle estimert leveringsdato på den?

Har ikke fått endelig faktura nei.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Muffinman

Snodig, jeg har ikke hørt fra utleveringsduden men faktura dukket opp på my Tesla for litt siden. Er vel litt tilfeldig asikkert.

DagfinnN

Sitat fra: Muffinman på fredag 06. november 2015, klokken 07:01
Snodig, jeg har ikke hørt fra utleveringsduden men faktura dukket opp på my Tesla for litt siden. Er vel litt tilfeldig aikkert.
Neida Muffinman.
Dette er ikke tilfeldig. Her er det en konspirasjon :)
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Muffinman

Kan nesten begynne å lure. Bilen gikk jo i produksjon ganske tidlig i august, og levering var opprinnelig sent september/tidlig oktober. Jeg er helt overbevist om at Tesla har et eget team som jobber kun med å plage meg.

Muffinman

Da ser det ut som teamet har funnet ut at levering kan skje mellom 18-25 november. The plot thickens  :D

EDIT: Da ble det 27. november. 13 måneder fra bestilling til levering. Mon tro om vi ser en prisøkning til før dagen kommer.

J.C

Sitat fra: Muffinman på fredag 06. november 2015, klokken 17:06
Da ser det ut som teamet har funnet ut at levering kan skje mellom 18-25 november. The plot thickens  :D

EDIT: Da ble det 27. november. 13 måneder fra bestilling til levering. Mon tro om vi ser en prisøkning til før dagen kommer.

13 måneder???
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Muffinman

Jo da. Bestilte i oktober 2014 med levering oktober 2015. Når bilen gikk i produksjon var leveringsestimatet to måneder tidligere enn det som blir reelt.

J.C

Sitat fra: Muffinman på fredag 06. november 2015, klokken 18:36
Jo da. Bestilte i oktober 2014 med levering oktober 2015. Når bilen gikk i produksjon var leveringsestimatet to måneder tidligere enn det som blir reelt.

Ok da skjønner jeg
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

DagfinnN

Normalt synes jeg det er svært tungt og stå opp 0530 for å ta morgenflyet til Oslo. Men jeg tipper at mandag blir det lettere enn noen gang.
Spørs bare om jeg får sove?
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

serenejet

Dro ned til Tesla på Skøyen for å se på farger til bilen jeg hadde reservert i dag. Endte opp med å se igjennom lista til selgeren og fant en bedre variant, så slo til på den. Så da har vi gått fra "levering i februar" til "levering til uka" på veldig kort tid :-D
2025 ID.Buzz GTX

Thomas N

Min bil har stått med status: under produksjon i 2 uker nå.. Tar det så lang tid vanligvis??
70D - Bestilt 13.10.15 - Bekreftet 19.10.15 - i transitt 15.11.15 - utlevert 04.01.16

Powerdbynature

Jeg hentetn min bil i går i Drammen, jeg hadde bestilt med billigste vinterdekk og vanlige Vinterfelger, men i allefall Tesla Drammen er vist tom for vanlige felger, så jeg fikk faktisk med Cyclone 19" på vinterdekken. Dette var salvsagt en fin bonus :)

Mudron1

Sitat fra: Thomas N på lørdag 07. november 2015, klokken 20:05
Min bil har stått med status: under produksjon i 2 uker nå.. Tar det så lang tid vanligvis??

Min har vært i produksjon siden 21.oktober :(
Bekreftet 29.09
I produksjon 21.10
I transitt 15.11

Allram

Sitat fra: Powerdbynature på lørdag 07. november 2015, klokken 22:30
Jeg hentetn min bil i går i Drammen, jeg hadde bestilt med billigste vinterdekk og vanlige Vinterfelger, men i allefall Tesla Drammen er vist tom for vanlige felger, så jeg fikk faktisk med Cyclone 19" på vinterdekken. Dette var salvsagt en fin bonus :)

Vet du når din ankom Drammen/Norge? :-)
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

Powerdbynature

Sitat fra: Allram på lørdag 07. november 2015, klokken 23:03
Sitat fra: Powerdbynature på lørdag 07. november 2015, klokken 22:30

Vet du når din ankom Drammen/Norge? :-)

Nei, jeg hadde aldri sporing på min bil. Jeg tipper den ankomm drammen 29.10, evt 02.11
Det stod 2 andre biler i utleveringshallen med Cyclone felger også. Vet ikke hvor lenge det har vært slik, eller om det bare gjelder Drammen (tvilsomt).

Som sagt var det vinterdekkene jeg fikk utlvert på Cyclone, så det er ikke i USA de er tom

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA