Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

JWinterburn

Øggen, ja bestilte blandt de som allerede var bestilt av carpoint.. Sneik litt i køa da, har jobbet der før ;)

Sent from my iPad using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Øggen

Sitat fra: JWinterburn på fredag 10. januar 2014, klokken 18:09
Øggen, ja bestilte blandt de som allerede var bestilt av carpoint.. Sneik litt i køa da, har jobbet der før ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Ej så trudde vi va i samme båt og fikk bil ilag  :'(

He he

zimba07

Fikk telefon fra tesla nå i ettermiddag. Det var fra utenlandsk nummer (+31), men ei hyggelig norsk trønder i andre enden. Hun ringte for å beklage at bilen er forsinket og at jeg ikke får bil i februar. Det var forsåvidt som forventet iom at jeg tidligere har fått epost om levering i mars/april.

Hun mente at det ble levering ca. 3. Uka i mars og det stemmer vel ganske bra med utviklingen iflg statusoversikten på excel for oss som finalized i oktober (jeg hadde 12.okt)
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

sexten

Sitat fra: Stig O på fredag 10. januar 2014, klokken 16:15
Sitat fra: Adam på fredag 10. januar 2014, klokken 15:57
DS har tatt kontakt!=D=D=D..

Estimert leveringsdato er mellom 19.02 og 05.03 =D

Finner deg ikke i statusoversikt/regneark. Når var bilen din ferdig?

Kvar finn eg dette reknearket?
Veit eg har sett lenkje til det før, men finn det ikkje igjen.

Bestilte ein raud P85 som julegåve til meg sjølv, med forventa levering seint i april.

ELTesla

Bruk søkefunksjonen og skriv statusark  :)

Tai

"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

El-Ing

Da bygges det endelig! Finalized 11/9, S85 Dolphin Grey :)
Grå S85 mottatt 28.2.

Tai

Sitat fra: El-Ing på lørdag 11. januar 2014, klokken 00:27
Da bygges det endelig! Finalized 11/9, S85 Dolphin Grey :)

Kjempespennende, gratulerer så mye  :)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

El-Ing

Sitat fra: Tai på lørdag 11. januar 2014, klokken 00:32
Kjempespennende, gratulerer så mye  :)

Tai

Takk :)

Ser ut som september-batchen av S85 er i gang nå - du er nok rett rundt hjørnet! Hold deg i nærheten av F5...
Grå S85 mottatt 28.2.

Tai

Sitat fra: El-Ing på lørdag 11. januar 2014, klokken 00:36
Ser ut som september-batchen av S85 er i gang nå - du er nok rett rundt hjørnet! Hold deg i nærheten av F5...

Er vel den mest brukte knappen på keyboardet ;D

Tai

fhovlan

Det blir hevda at endringar, etter finalized, fører til utsetjing. Mi erfaring er at dette ikkje er tilfelle. Eg har i ettertid av finalized, endra utstyr fire gangar. Først frå std. til P. Frå enkelladar til dobbelladar. Svart interiør til mellombrunt. Og sist (nov/des) endra frå 19" til 21". Bilen er no i produksjon på lik linje med dei som bestilte på same tid. Men på vegne av Tesla, så håpar eg at det er få slike "tullingar" som meg. Men impulskjøp på usett og uprøvd bil er nok ikkje noko ein ofte skal drive med! :) NB! Tesla har ein fantastisk sørvisvennleg stab.

zimba07

Når gjorde du de første endringene ? Før eller etter prisendringen? Bytte hjul er ikke noe som påvirker produksjon så det er kanskje ok....men uansett litt ugreit hvis ikke alle får lik behandling.
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

Hyperstress

Det er vel noe de sier for at folk ikke skal endre unødig. Jeg gjorde en endring to uker etter bestilling, altså i sept, og fikk da vite at det kom til å bli forsinket, fordi det var alt for nære produksjon :D
Nå er den jo forsinket da, men forhåpentligvis ikke mer enn andre.. Venter fortsatt på produksjon :(
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

fhovlan

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 11. januar 2014, klokken 10:51
Det er vel noe de sier for at folk ikke skal endre unødig. Jeg gjorde en endring to uker etter bestilling, altså i sept, og fikk da vite at det kom til å bli forsinket, fordi det var alt for nære produksjon :D
Nå er den jo forsinket da, men forhåpentligvis ikke mer enn andre.. Venter fortsatt på produksjon :(

Det er nok ein grunn for det, ja!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA