Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

olehelge

Sitat fra: Brede på tirsdag 17. desember 2013, klokken 14:11
Og DER kom reg.nummer!

49 timer og 49 minutter til overlevering!  :D

Spørs om det blir kolonnekjøring nedover fra Trondheim  på torsdag - fikk også reg. nr. i dag.
43 timer og 26 min til overlevering :)
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

Stellar

Sitat fra: Restusj på tirsdag 17. desember 2013, klokken 13:36
Bilen ble registrert på onsdag 12/12 og mottok vognkortet i posten i går. Ser at butikken i Bergen er stappfull av biler men har ikke fått endelig dato for overtakelse... Akkurat nå tror jeg at jeg har et større problem å vente på bilen enn ungene har til julaften... Håper én av bilene i butikken er min. :-X

Min ble også registrert onsdag forrige uke og fikk vognkort i går. Fikk også mail i Går morges om at bilen kom til Bergen på kvelden og ville være klar for levering torsdag. Fikk ny mail i går kveld at det var en liten sjanse for at den ble klar i kveld! Skulle ringe meg om det gikk :-)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

FruTesla

ENDELIG!!!  :) :) Oppringt av DS og avtalt henting av bil torsdag kl 14:00 på Alnabru. Registreres i morgen....... :) :) Trenger ikke flere julegaver i år jeg da...... ;) Bare litt adaptere og gummimatter og sånn.....
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

MrDriveby

Sitat fra: FruTesla på tirsdag 17. desember 2013, klokken 16:16
ENDELIG!!!  :) :) Oppringt av DS og avtalt henting av bil torsdag kl 14:00 på Alnabru. Registreres i morgen....... :) :) Trenger ikke flere julegaver i år jeg da...... ;) Bare litt adaptere og gummimatter og sånn.....

Du får poste noen bilder av overtakelsen :)
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Frodebo

Sitat fra: MrDriveby på tirsdag 17. desember 2013, klokken 12:58
Sitat fra: Frodebo på tirsdag 17. desember 2013, klokken 11:16
Da er bilen ferdigprodusert. I flg. Tesla v/Jonas i Nederland er estimert levering midten/slutten av januar. Enten har de byttet til raskere båter, ellers kommer bilen i begynnelsen av februar. Jeg tipper at det siste er mest realistisk ;-)

Har ingenting med hurtighet på båtene å gjøre. Det har med hvor lang tid den står på vent i Rotterdam til dn blir sendt videre.

Jeg tror de sender over i raske katamaraner fom. nå av.  ;)
Neida - var en liten spøk. Regner nok med at det tar 50-60 dager som vanlig og da snakker vi nok første uka i februar som det mest realistiske. Helt OK for meg!
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Stellar

Sitat fra: Stellar på tirsdag 17. desember 2013, klokken 15:20
Sitat fra: Restusj på tirsdag 17. desember 2013, klokken 13:36
Bilen ble registrert på onsdag 12/12 og mottok vognkortet i posten i går. Ser at butikken i Bergen er stappfull av biler men har ikke fått endelig dato for overtakelse... Akkurat nå tror jeg at jeg har et større problem å vente på bilen enn ungene har til julaften... Håper én av bilene i butikken er min. :-X

Min ble også registrert onsdag forrige uke og fikk vognkort i går. Fikk også mail i Går morges om at bilen kom til Bergen på kvelden og ville være klar for levering torsdag. Fikk ny mail i går kveld at det var en liten sjanse for at den ble klar i kveld! Skulle ringe meg om det gikk :-)

Fikk telefon nå: "vil du hente bilen, den er klar!"

Yes!
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

ELTesla

Du kan ikke hente den nå. Det er jo Jul i svingen på NRK om en halvtime  ;)

Viking

Da var det min tur. Torsdag kl 13:00 på Alnabru.

Han bekreftet at sommerdekkene blir stående gratis på Dekkhotell til jeg vil bytte i vår en gang.

Spurte om blått adapter. Han hadde ikke det enda, men " nå er det like rundt hjørnet".
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Arntiv

I dag fikk jeg kontrabeskjed, trenger ikke vente til nyttår, kan få den utlevert torsdag 19. som opprinnelig estimert ;D
Blir mange biler som skal ut fra Tesla Trondheim på torsdag.
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

Dvergen196

Bilen min var forventet levert Tesla Bergen i dag og hvis det stemte fikk jeg levering i morgen/torsdag......de kunne ikke gi meg et tidspunkt før DS fysisk hadde sett bilen. Betyr vel at de vil sjekke for transport skader eller lignende før de lover et tidspunkt.

Utolmodig ;D
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

ephan

Nissen kommer tidlig i år  ;D

0130 Pachuka legger til Darmmen kai...  med minst en hvit TMS
1400 My Tesla oppdatert med"Din Model S blir klargjort for henting eller levering."
1530 Telefon fra DES..... Kan du hente Lørdag 21./12 kl 1600?

1 uke før det som ble estimert tidlig i August. og 10 dager før tidligere meldt.

Blir litt bekymret for rekkevidde med kun shuko lader i julen. men det går sikkert.
S85 Perlehvit , 21" siden desember 2013

Gusse

Sitat fra: Brede på tirsdag 17. desember 2013, klokken 10:09
Sitat fra: Gusse på tirsdag 17. desember 2013, klokken 00:13
Sitat fra: Brede på mandag 16. desember 2013, klokken 19:02
Jeg skal også hente bil i Trondheim på torsdag, men har ikke fått reg.nummer enda.
Hvordan ligger det an med dere andre som skal hente bil denne uka?

Ser det da kanskje blir utlevering av minst to multicoat red da på torsdag 8)

Ja det best vi sjekker VIN før vi kjører hjemover!  ;D
Lurt ;)

kornelione

Etter planen skulle bilen min produseres i begynnelsen av desember, og leveres i slutten av januar. Nå leter Tesla fremdeles etter deler, og VIN nummeret mitt ble nettopp oppdatert til 2014-modell. Så da må jeg vel vente til mars/april  :-\
Har ikke fått noen mail om utsettelse fra Tesla da..
---
Model S85
Bekreftet 20.8

cairnz

kornelione, tipper vi får cirka samtidig. jeg har heller ikke fått mail, men de har sagt på tlf produksjon starter rundt nyttår. du har bestilt tre dager før meg så :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Elbilist

kornelione

Sitat fra: cairnz på tirsdag 17. desember 2013, klokken 21:03
kornelione, tipper vi får cirka samtidig. jeg har heller ikke fått mail, men de har sagt på tlf produksjon starter rundt nyttår. du har bestilt tre dager før meg så :)

Da krysser jeg fingrene for produksjon rundt nyttår..  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA