Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Henning76

Sitat fra: ebbrey på onsdag 06. november 2013, klokken 15:56
Jesus! Fikk akkurart beskjed om at bilen min dukka opp på alna idag og er klar til fredag wææææææææh

Jøss. Mer enn 10 dager før tida? Det var jo fantastisk gode nyheter for deg :)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

ebbrey

Sitat fra: Henning76 på onsdag 06. november 2013, klokken 16:23
Sitat fra: ebbrey på onsdag 06. november 2013, klokken 15:56
Jesus! Fikk akkurart beskjed om at bilen min dukka opp på alna idag og er klar til fredag wææææææææh

Jøss. Mer enn 10 dager før tida? Det var jo fantastisk gode nyheter for deg :)

Joda gode nyheter.. Jeg spurte når jeg fikk sen dato. Og når den ble fremskyndet med 5 dager om den ikke kom tidligere da andre her med samme produksjonsdatoer fikk sine nå.. Men de ble vel like overrasket som meg. Fikk plutselig veldig dårlig tid :P
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Tarpoon

Nå nærmer det seg!
Fikk telefon fra Tesla i dag. Bilen blir etter planen levert fredag den 13 desember.
Fredag 13. blir min lykkedag i isåfall :)
VIN:19313
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

LAH

Sitat fra: Tarpoon på onsdag 06. november 2013, klokken 17:07
Nå nærmer det seg!
Fikk telefon fra Tesla i dag. Bilen blir etter planen levert fredag den 13 desember.
Fredag 13. blir min lykkedag i isåfall :)
VIN:19313

Null telefon, bestilte før deg.. ;) Fikk antydning om 22. desember...som er en søndag??
85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

Thor2014

Når får man vin?
Bestilt og bekreftet konfigurasjonen i september, men har fortsatt bare RN nummeret.

doglaus

Sitat fra: Thor2014 på onsdag 06. november 2013, klokken 17:50
Når får man vin?
Bestilt og bekreftet konfigurasjonen i september, men har fortsatt bare RN nummeret.
Jeg bekreftet 25.august og fikk VIN i går. Veldig sent synes jeg, men i følge Tesla i Oslo er det liten sammenheng mellom når man mottar VIN og levering av bilen...
S85, Pearl White, tan, 19", alt utst. minus barneseter.
Bil hentet i Trondheim 12.februar som avtalt :-)
23.01: Beskjed om levering i Trondheim den 12.februar.
23.12:Produksjon fullført. Din Model S er i transitt fra fabrikken.
VIN tildelt 05.november
Confirmed 25.august.

valvolainen

Husk at VIN ikke følger bestillingsrekkefølgen. Det siste nummeret vi hadde som indikerte plass i 'køen' og skilte på us/eu bestillinger er sekvensnummeret, men dette er nå skjult.

Johnny

Sitat fra: Madboy på onsdag 06. november 2013, klokken 13:39
Jeg forstår ikke hvorfor jeg gledet meg sånn til bilen ble "In production" F5 knappen er enda mer belastet nå enn tidligere.....  :o
Desto verre er vissheten om hva som en må ha skjedd med den statusen siden sist, så har det ikke nødvendigvis noe med virkeligheten å gjøre....... :-\
TMS og eGolf.

turbolurbo

Dere som lurer på status, hvorfor ikke ta en tur innom Teslabutikken eller i verste fall en telefon til nærmeste SC?

Jeg har har kun blitt møtt med positivitet og fått svar på alle mine spørsmål om status.  :)
2019 TM3P

Johnny

Sitat fra: turbolurbo på onsdag 06. november 2013, klokken 19:58
Dere som lurer på status, hvorfor ikke ta en tur innom Teslabutikken eller i verste fall en telefon til nærmeste SC?

Jeg har har kun blitt møtt med positivitet og fått svar på alle mine spørsmål om status.  :)

Liker å leke litt "tause Birgitte" jeg og :)
TMS og eGolf.

Lille Lance

Fikk "in production ..." den 1.nov  ;D.... fikk beskjed fra sikker Tesla-kilde idag at dette var feil  :'(....hmmm ... da er jeg tilbake til jan / feb levering  :-\
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

El-Ing

I produksjon 1. november, tilbake til "skaffe deler" igjen i dag... de hadde sikkert glemt noe. Bra jeg ikke tror på julenissen og skrudde opp forhåpningene for mye ;)

Bestilte 15. sept, bekreftet 22. sept 2013, håper på levering i januar, forventer mars...
Grå S85 mottatt 28.2.

Henning76

Samme her. Tilbake til "Skaffer deler". Jaja. Da får man bare håpe januar 2014 holder, da. Men det blir vel sikkert februar/mars. urgh. :(
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

awilm

Samme her, da ser det ut som dem har rettet opp i alle "In production" feilene....?
2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

Tai

Det var vel strengt tatt som forventet. Jaja, gøy med litt spenning i hverdagen. Og så får vi oppleve gleden av å se "Tesla-fabrikken bygger din Model S" flere ganger ;D

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA