Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

turbolurbo

Fikk bekreftet av Tesla Trondheim at bilen min er ferdig produsert.
Står og venter på båttransport på østkysten. :D

Bestilt 21.6.13, i produksjon 29.10.13.
2019 TM3P

LAH

Sitat fra: turbolurbo på mandag 04. november 2013, klokken 19:45
Fikk bekreftet av Tesla Trondheim at bilen min er ferdig produsert.
Står og venter på båttransport på østkysten. :D

Bestilt 21.6.13, i produksjon 29.10.13.

Fikk du vite hvilken båt? Er vel slutt på statuser etter "in transit" så kanskje AIS tracking kan hjelpe på abstinensene ;)
85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

turbolurbo

Har foreløpig ikke fått noe navn på båt.
2019 TM3P

Li-Ion

Sitat fra: turbolurbo på mandag 04. november 2013, klokken 20:06
Har foreløpig ikke fått noe navn på båt.
Det hadde vært morro å funnet ut av.... Min var i produksjon og ferdig samme tid, så tipper våre biler deler en container på vei over... :)
Teslaeier siden 2013 :)

Jærbuen

Har også fått status I Produksjon, bestilte tidlig i Sept, endra mye i oktober, og fikk da advarsel om at den kunne forsinkes 2-3 mnd. Er derfor redd denne status-endringen er en feil, men blir gledelig overrasket om den er riktig :)

Så spørs det om fossil-bilen må averteres nå, eller avvente en evt ny statusendring ;)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

Johnny

Jeg bestilte 5.juni, og håper å ha bilen i hende som årets julegave. Siden jeg ikke bestilte Perfomance må jeg vente lengre, så jeg er redd det kan bli en romjulsgave ut av det!

Slik det ser ut nå så er det en full mann som styrer statusoppdateringene, og jeg tror ikke så mange som bestilte etter 1.juli få bilene sine i år. Neste år starter som kjent med måneden februar i teslasammenheng, så her er det all grunn til å helle kaldt vann i årene!
TMS og eGolf.

Brede

Ja det blir spennende å se om statusene stemmer etter hvert, men uansett bedre enn å ha den forbannede "sourcing parts"!
Jeg har hatt "in transit from factory" siden 1.nov.
Levering er beregnet til slutten av desember, håper jammen den kommer til jul!  :)

Frodebo

Sitat fra: turbolurbo på mandag 04. november 2013, klokken 19:45
Fikk bekreftet av Tesla Trondheim at bilen min er ferdig produsert.
Står og venter på båttransport på østkysten. :D

Bestilt 21.6.13, i produksjon 29.10.13.

Båten venter på at min skal bli ferdig. Vil være med!  ;)

Ut fra alle statusoppdateringene skulle man tro at det blir en fullastet båt som setter kursen over Atlanteren. En kjempebåt!
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

ELTesla

Ja det virker som at det er en del spente mennesker nå. 1.11 Generasjonen. Det virket som "min side" var under vedlikehold nå nylig. Men er nå tilgjengelig igjen og for min del fortsatt samme status.

Thor2014

Sitat fra: Jærbuen på mandag 04. november 2013, klokken 20:14
Har også fått status I Produksjon, bestilte tidlig i Sept, endra mye i oktober, og fikk da advarsel om at den kunne forsinkes 2-3 mnd. Er derfor redd denne status-endringen er en feil, men blir gledelig overrasket om den er riktig :)

Så spørs det om fossil-bilen må averteres nå, eller avvente en evt ny statusendring ;)

Jeg bestilte også i september, men har enda ikke fått vin nummer :-[

torerikb

Sitat fra: Lille Lance på søndag 03. november 2013, klokken 17:43
Sitat fra: torerikb på søndag 03. november 2013, klokken 12:24
Litt spent nå ja. Finalized 14.september og etter lang tid med leting etter deler står det plutselig "The Tesla Factory is building your Model S" 2. november. Om dette er en feil høres det egentlig normalt ut da jeg egentlig ikke skal få bilen min før i februar.
Du får bilen rundt nyttår nå ... noen ganger går det raskere enn forventet  ::)  ;D

Jeg håper virkelig du har rett. Det hadde vært en hyggelig nyttårsgave.
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

torerikb

Sitat fra: turbolurbo på mandag 04. november 2013, klokken 19:45
Fikk bekreftet av Tesla Trondheim at bilen min er ferdig produsert.
Står og venter på båttransport på østkysten. :D

Bestilt 21.6.13, i produksjon 29.10.13.
Da var produksjonen fort gjort gitt
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

BMW850

Sitat fra: Kagex på mandag 04. november 2013, klokken 08:09
Bmw850. Her er det noe rart.  Når din er til produksjon ved april som levering.  Når jeg som ønsket februar levering ikke har fått vin engang.  Jeg confirmed 6 dager etter deg.

Tror det er mye bugs og tilfeldigheter med tesla oppdateringen.

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

"Kagex": Ja, sikkert noe krøll! Regner ikke med de produserer bilen ett halvt år før jeg ønsker den ;) Kunne få levering i mars men ønsker april og fikk bekreftet dette. Greit at bilen blir produsert i 2014, og kanskje rekker jeg å få med el.innfellbare speil også  ;D
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Lille Lance

Fremdeles "Tesla-fabrikken bygger din Model S" på mitt dashbord ... vet at mange er skeptisk, men jeg sier som Nils Arne Eggen: "it's hope in hanging snore ..."   ;D  ;D  ;D     ... og nå har Telsa-folket hatt laaang tid på å rekke opp eventuelle feil i systemet sitt ... dette går veien!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

DonPedro

Sitat fra: mindcrime på mandag 04. november 2013, klokken 18:58
Så nå at statusen på vår bil var endret til: "Produksjon fullført
Your Model S is in transit from the factory."
Og vi har levering i Januar.... bestilte den i Juli

grattis, og velkommen til forumet!
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA