Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

TK

Yes! Fikk endelig denne hyggelige beskjeden fra min DS:

"DA var bilen i Norge!Bilen ankommer Trondheim neste uke, fint om du derfor kan betale regningen så snart som mulig. Dette da bilen mest sannsynligvis kan leveres til deg allerede kommende uke.

Aldri vært så glad for å endelig kunne betale en regning før :)

Blå 85 med det meste til Trondheim, kønr: 2208





Nuvolari

Sitat fra: TK på fredag 01. november 2013, klokken 15:02
Yes! Fikk endelig denne hyggelige beskjeden fra min DS:

"DA var bilen i Norge!Bilen ankommer Trondheim neste uke, fint om du derfor kan betale regningen så snart som mulig. Dette da bilen mest sannsynligvis kan leveres til deg allerede kommende uke.

Aldri vært så glad for å endelig kunne betale en regning før :)

Blå 85 med det meste til Trondheim, kønr: 2208

Hvordan er dette ift den datoen du fikk av DS i første omgang?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

TK

Fikk 22.nov i første omgang som endelig leveringsdato, så det er minimum 2 uker tidligere enn den da. Og levering ca 35 dager etter ferdig produksjon, som jeg ser er en gjenganger på forumet.

Nuvolari

Sitat fra: TK på fredag 01. november 2013, klokken 15:16
Fikk 22.nov i første omgang som endelig leveringsdato, så det er minimum 2 uker tidligere enn den da. Og levering ca 35 dager etter ferdig produksjon, som jeg ser er en gjenganger på forumet.

Høres bra ut. Jeg har foreløpig fått beskjed om å hente bilen 6 desember som betyr 55dg etter at bilen var ferdig produsert. Får håpe jeg også kommer ned mot 35dg.

Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Frodebo

God start på helga....

"Tesla-fabrikken bygger din Model S"  ;D

Snakket også med Tesla Trondheim i dag, og det høres ut som om det skal komme en bra ladning med biler før jul. Så kanskje blir det TMS under juletreet i år?
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

D.O

Sitat fra: Frodebo på fredag 01. november 2013, klokken 20:19
God start på helga....

"Tesla-fabrikken bygger din Model S"  ;D

Snakket også med Tesla Trondheim i dag, og det høres ut som om det skal komme en bra ladning med biler før jul. Så kanskje blir det TMS under juletreet i år?
Hmm,skal tro om barn og kone klikker mest om juletret er i garasjen, eller bilen i stua :)
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

stianrod

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!

Endelig i produksjon! Da ble det en pils ikveld gitt  ;D
Tesla Model S P85 2014

olehelge

I produksjon i går, ferdig idag- her går det unna  :).
Får ikke kontakt med bilen via app, er det slik at dette må aktiviseres i bilen? Mener å ha lest her på forumet noen som fikk kontakt med bilen på frabrikken.
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

oroeltoro

#2483
Frodebo

Ble ganske misunnelig når jeg så at de bygger din, når jeg har bekreftet før deg. Måtte inn på min Tesla, og jaggu bygger de ikke min også ;D ;D ;D ;D ;D.

Jepp, dette var en utrolig bra start på helgen.
Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

Zneip

"In production" her også. Som vi sei i Trøndelag: BÆTTERE PÅ TIDE!!!!!  8)  8)  8)
Nord Trøndelag | X90D

larsleik

Sitat fra: olehelge på fredag 01. november 2013, klokken 20:32
I produksjon i går, ferdig idag- her går det unna  :).
Får ikke kontakt med bilen via app, er det slik at dette må aktiviseres i bilen? Mener å ha lest her på forumet noen som fikk kontakt med bilen på frabrikken.

Ja god helg! Jeg har VIN 18666 og fikk samme melding på onsdag, men bekreftet på tlf at bilen ble ferdig uken før! Gjelder mulig din også siden det bare tok 2 dager å sette sammen delene de brukte uendelig lang til på å samle sammen!

Lars


P85, 19", Grå metallic, Sort Napa, Karbon, Tech, Lyd, Lys, Luft, Pano ++ VIN 18666
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

ctr46

Ble oppringt av Tesla idag etter å ha sendt de en mail ang etterbestilling av dobbellader. Fikk beskjed om at det ville utsette levering av bilen med 3-4 uker. Jeg bekreftet 31/8 og spurte om hvordan det lå an med levering av min bil.

Fikk beskjed om at det lå an til slutten av februar. Bilen ville gå i produksjon 6. januar. Hun mente det var flere hundre som lå an til forsinkelse og at de fikk veldig mye henvendelser.

Kjip beskjed å få... og litt rart å lese her på forumet om noen som har bekreftet etter meg har fått info om levering i januar... Ikke lett å bli klok :)
.

Tai

Sitat fra: oroeltoro på fredag 01. november 2013, klokken 20:33
Frodebo

Ble ganske misunnelig når jeg så at de bygger din, når jeg har bekreftet før deg. Måtte inn på min Tesla, og jaggu bygger de ikke min også ;D ;D ;D ;D ;D.

Jepp, dette var en utrolig bra start på helgen.

>:( :( :'(

Jeg finalized samtidig som dere, ingenting i produksjon her. Har vel heller fått beskjed om at levering i Februar er mer sannsynlig.

Uff, liker ikke dette systemet til Tesla, virker jo mer som lotteri hvem som får bilene sine i produksjon. Det finns jo folk her på forumet som bestilte før sommeren uten at bilene deres er kommet i produksjon.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

valvolainen

Sitat fra: olehelge på fredag 01. november 2013, klokken 20:32
I produksjon i går, ferdig idag- her går det unna  :).
Får ikke kontakt med bilen via app, er det slik at dette må aktiviseres i bilen? Mener å ha lest her på forumet noen som fikk kontakt med bilen på frabrikken.

Dette ble skrudd av rimelig fort.
Nå må bilen manuelt aktiveres etter levering.

oroeltoro

 >:( >:( Nå har de begynt å lete etter deler igjen, er 1. november i USA det samme som første april i Norge?

Får magesår av dette :o
Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA