Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

blokhus

Min er i produksjon igjen. Skal leveres om 2 uker. Satser på at det bare er samme feil som de fleste andre har fått i MyTesla. Rart de ikke klarer å fikse slike ting.
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

Dix Hallpike

Samme her! Dette er vel etterhvert blitt et sikkert tegn på at bilen er rett rundt hjørnet;)
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Sulle

Sitat fra: Dix Hallpike på mandag 14. oktober 2013, klokken 18:13
Samme her! Dette er vel etterhvert blitt et sikkert tegn på at bilen er rett rundt hjørnet;)
Ikke i mitt tilfelle. Det var et tegn på at bilen var ødelagt og at de måtte lage en ny... Hadde P2127 / VIN 16754
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

Adrian

Sitat fra: Sulle på mandag 14. oktober 2013, klokken 18:39
Ikke i mitt tilfelle. Det var et tegn på at bilen var ødelagt og at de måtte lage en ny... Hadde P2127 / VIN 16754

Been there. Done that  :'(
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Libbis

Vet fra svar på Mail at bilen skal leveres første halvdel av september...
På my Tesla fikk jeg vite at bilen var ferdig ca.23.09
Sendte Mail 30.09 om at jeg ønsket kontakt med DS...
Ny Mail 07.10 og 09.10 med samme ønske (andre adresser)...
Ingen av mailene har blitt besvart!
Stakk innom Tesla på Alnabru 11.10, for å få informasjonen jeg ønsket.
Fikk vite at DS var en med navn Iselin og at foreløpig leveringsdato var 04.11 men at dette kunne endres noe.
Fikk Mail i dag 14.10 om at bilen var sendt og at DS vil ta kontakt innen 7 dager.
Synes at det er på høy tid at DS kommer på banen da det er kun 3 uker til levering, leser også at andre med levering etter meg har hatt kontakt med DS, så det virker som kontakt med kundene er litt tilfeldig...
De har noen utfordringer, men kundebehandlingen må bli bedre.
Nok syting fra meg... 3 UKER IGJEN!!
Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Muffinman

Sitat fra: Adrian på mandag 14. oktober 2013, klokken 18:40
Sitat fra: Sulle på mandag 14. oktober 2013, klokken 18:39

Been there. Done that  :'(
Oi, signaturen din er faretruende nær mine strategiske tall 2417/17394. Får håpe min er hel da - har ikke hørt noe, og fikk mail om at den var på vei en uke etter at produksjonen var komplett. Skulle i følge den bli kontaktet innen 7 dager. Det er nå to uker siden.

Kenneth Waal

Egentlig så er det bare tull av Tesla å ha med den oppdateringen på mytesla, det skaper bare titusenvis av eposter til tesla etc. samt at vi kjøpere spekulerer oss ihjel på div. teorier. :p

Kjenner selv jeg stresser litt med å se den "Tesla factory is building your model s" nå som det kun er igjen en knapp mnd til levering.
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

Gusse

Sitat fra: Brede på mandag 14. oktober 2013, klokken 15:41
Jeg har fått angitt levering andre uken i desember. Ut i fra produksjonstid, transporttid, klargjøringstid, P-nummer, produksjonsvolum, andres leveringstidspunkt osv osv.. så bør bilen gå i produksjon mellom den 22. og 28. oktober. Det er mitt fantasiregnestykke..

Levering samme uke vi da ;)

jenswer

Min kom i produksjon i dag ;D
P4008, Performance, multicoat red, panorama mm.

AttackOfTheMac

Jøss her kjører de på. Virker som EU produksjon har gått VELDIG opp i det siste. Tipper de prøver å levere så mange som mulig før nyttår.

Zneip

"Endelig" ble jeg kvitt den forhatte statusen "sourcing parts" - nå har jeg fått den på NORSK!!!  :o "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S" Hehehh. Iflg Tesla i Trondheim var bilen planlagt ferdig 07. oktober - så nok en gang: disse statusene er ikke til å stole på...
Nord Trøndelag | X90D

Gusse

Sitat fra: Zneip på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 09:20
"Endelig" ble jeg kvitt den forhatte statusen "sourcing parts" - nå har jeg fått den på NORSK!!!  :o "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S" Hehehh.
Hehe....her også, hjertet hoppet over en takt når jeg så det. Så bare at tekst var forandret. Tenkte endelig "in production"...men den gang nei;)

Gusse

Sitat fra: jenswer på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 08:25
Min kom i produksjon i dag ;D
P4008, Performance, multicoat red, panorama mm.
Kuult:) Da nærmer det seg for min del også 8)

Lassie

Long time lurker osv.

Endelig i produksjon!!
Model X 75D bekr. 15.08.17 (lev.tid 14-28. nov)
Model S 85D, mars 2015
E-Golf, nov 2014
Model S 85, nov 2013

Westcoaster

Endelig fastsatt levering! :)
20.11.2013 kl.10.00 i Bergen! :)   Nå er det bare å få de siste tingene på plass! :)
Angående forsikring. Noen andre som fikk som krav at det måtte installeres tracking(sparebanken 1) eller holder det med den innebygde trackingen?
Multi Color Red P85+ | VIN 18538 | 21" Hjul Grå | Karbonfiber Dekorfremhevning | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Sort Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | Sikkerhetspakke | Vinterpakke |

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA