Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Epleskreller

Sitat fra: Westcoaster på søndag 15. september 2013, klokken 23:11
Noen som kunne lagt ut kontaktinfo til Heidi/ Roxanne slik at jeg(og andre ) kunne fått mast litt på dem ;)
Var forespeilet bil i Oktober, men nå kan det se mer ut som November.
Men har ikke hørt noe fra Tesla, så ville gjerne høre med dem om de har noe mer konkret :)

Når du bestilte bil fikk du vel en epostadresse du kunne bruke dersom du hadde spørsmål. Foreslår at du bruker den fremfor å legge ut andre epostadresser her... Eureservati...
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Westcoaster

Joda , fikk det ;)
Så bare at så mange her inne brukte  bl.a Heidi, så jeg tenkte at det var ei som stort sett kunne svare på det meste :)
Skal sende mail i morgen, så håper jeg på et godt svar :)
Takk for tipset! :)
Multi Color Red P85+ | VIN 18538 | 21" Hjul Grå | Karbonfiber Dekorfremhevning | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Sort Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | Sikkerhetspakke | Vinterpakke |

kimlillebo

Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Også_Øyvind_H

Sitat fra: kimlillebo på mandag 16. september 2013, klokken 10:32
2 timer igjen... O Glede.

Det var vel ditt siste innlegg i denne tråden... ;D

Det er sikkert bare meg, men jeg synes det fortsatt er få som melder at bilen går i produksjon - jeg begynner å lure på om dette må bli klassifisert som en julepresang. Dersom leveranse skal skje tidlig november for min del så er de vel nå lovlig sent ute. Tror jeg går og vurderer om jeg skal rydde garasjen  ???
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

ebbrey

Sitat fra: Også_Øyvind_H på mandag 16. september 2013, klokken 18:54
Sitat fra: kimlillebo på mandag 16. september 2013, klokken 10:32
2 timer igjen... O Glede.

Det er sikkert bare meg, men jeg synes det fortsatt er få som melder at bilen går i produksjon - jeg begynner å lure på om dette må bli klassifisert som en julepresang. Dersom leveranse skal skje tidlig november for min del så er de vel nå lovlig sent ute. Tror jeg går og vurderer om jeg skal rydde garasjen  ???

Har ikke en gang fått tak på garasjen min. Fikk jo plutselig så god tid.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Også_Øyvind_H

Du skal ikke se bort i fra at det går kjappere å få tak på garasjen din enn å rydde min (dobbel-) garasje. Skrmf. Tror jeg bruker noen timer på å oppdatere MS Project.
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

cairnz

Sitat fra: Også_Øyvind_H på mandag 16. september 2013, klokken 18:54

Jeg bestilte 23. august og fikk i dag vite at bilen er planlagt inn i produksjon mid-oktober - for levering i januar - så ja, du burde ha vært i produksjon siden mid-august hvis de bruker like lang tid mellom pre-produksjon og levering :)
Elbilist

Jimpec

Bare vent til vi bikker over til oktober nå. Da skal dere se at det blir veldig sving på statusendringene igjen.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

teslAudun

>:(
Leter etter deler...
Rett før jeg drar over og hjelper dem litt.
Så ufattelig sakte dette går, og jeg har kun ventet 9 måneder. All ære til dem som ventet år.
Tesla Model Y  (blå 2022)

x Jan.17  Model S 75, rød
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

Også_Øyvind_H

Sitat fra: Jimpec på mandag 16. september 2013, klokken 20:39
Bare vent til vi bikker over til oktober nå. Da skal dere se at det blir veldig sving på statusendringene igjen.

Bikker oktober??  ;D Give me strenght og en F5 knapp som tåler juling. Jeg burde drøyd tiden med å gått i lære hos deg  8)
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Maartensommer

Sitat fra: Jimpec på mandag 16. september 2013, klokken 20:39

I oktober skulle bilen i utgangspunktet hatt mange mil på teller'n.

#allæretildesomfremdeleshartålmodighet

Jimpec

F5 knappen falt av tastaturet i juli - iPhonen er nedslitt oppe i høyre hjørne... ;-)

Det er en sykdom..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

laumb

Om en uke har jeg en natt igjen til levering.

Sitter her nå - har ikke lyst til å vurdere å legge meg en gang. "følelsen" i kroppen sier meg at i morgen er det tirsdag, Tesla-tirsdag. Kroppen er urolig og gleder seg.
Problemet er at kroppen har ikke skjønt at den er en uke for tidlig uke.

Gruer meg til neste mandag. Sikkert ikke noe mindre stressa...

blickbox

Er det noen som har bestilt i det siste og fått noen litt konkret indikasjon på når bilen blir levert?

Ser på nettsiden at det står "5 måneders levering" når en velger 85Kwt-modellen. Betyr det at 60KWt-modellen leveres raskere?

Lille Lance

Sitat fra: blickbox på mandag 16. september 2013, klokken 21:37
Er det noen som har bestilt i det siste og fått noen litt konkret indikasjon på når bilen blir levert?

Ser på nettsiden at det står "5 måneders levering" når en velger 85Kwt-modellen. Betyr det at 60KWt-modellen leveres raskere?

Min status:
Reserverte 2. sept
Bekreftet 5. sept
"We have begun sourcing parts for your Model S"
Levering januar 2014
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA