Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Veggen

Sitat fra: takktakk på fredag 16. august 2013, klokken 17:33
Dere som har avtalt levering, får dere - eller har dere fått - kontakt med bilene deres i Tesla app'en?
Min skal være på vei over dammen, og app'en sier fortsatt at ingen biler er linket til min konto...

Niks, ingen kontakt.
Slik jeg har forstått det så er app tilgang noe som må aktiveres fra touch skjermen på bilen, og at den er skrudd av som standard.

Birger

Sitat fra: ebbrey på fredag 16. august 2013, klokken 17:35
Sitat fra: sindrej på fredag 16. august 2013, klokken 17:18
Sitat fra: Birger på fredag 16. august 2013, klokken 17:09
Hvilken fakturadato har du?
24 mai, nr 1096 eller deromkring

Finalize ser ut til å ha pent lite å si det også. Du har fullført etter meg og har høyere faktura nummer. Men P.nr var ganske høyt det også til å være ferdig nå. Heldig!

Ja det var 8 dager etter meg, høyere fakturanummer , men ca 200 lavere reservasjonsnummer.

Sukk... og min er ikke kommet i produksjon en gang.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

sindrej

En kamerat har resnr 300 lavere enn meg, hans kom i prod en uke før min.  Kryss fingra for tidlig neste uke Birger ;)

arv

Sukk
#2165. Ikke i produksjon. Grå 85
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

Birger

Sitat fra: sindrej på fredag 16. august 2013, klokken 18:33
En kamerat har resnr 300 lavere enn meg, hans kom i prod en uke før min.  Kryss fingra for tidlig neste uke Birger ;)

Takk :-)

Jeg krysser det jeg har av kroppsdeler, nå når det nærmer seg er det jo bare enda verre......
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

frskby

Lastebil med 3 stk observert på Lysaker på vei sørover kl 16:55 i dag. En signaturrød og to svarte. Var de tre eneste bilene på hele lastebilen. Rakk dessverre ikke å ta bilde da jeg kjørte i motsatt kjøreretning.
BMW i3 2023-
NIO ES8 2021-
Mitsubishi i-Miew 2022-2023
Ford Mustang FE 2021-2021
MG ZS EV 2020-2021
Tesla Model X 90D 2016-2020
Tesla Model S P85 2013-2016

leifarneb

Hei!

P1501 - VIN15295 P85 minus dobbeltlader og barneseter. Levering i sept bekreftet per Mail etter masing idag. Delivery Expert skulle ringe Ila august...

shl

Sitat fra: takktakk på fredag 16. august 2013, klokken 17:33
Dere som har avtalt levering, får dere - eller har dere fått - kontakt med bilene deres i Tesla app'en?

Min skal være på vei over dammen, og app'en sier fortsatt at ingen biler er linket til min konto...

hvordan finner jeg den appen? stod ikke noe i e-posten om den.

HABEL

Sitat fra: shl på lørdag 17. august 2013, klokken 15:53
Sitat fra: takktakk på fredag 16. august 2013, klokken 17:33
Dere som har avtalt levering, får dere - eller har dere fått - kontakt med bilene deres i Tesla app'en?

Min skal være på vei over dammen, og app'en sier fortsatt at ingen biler er linket til min konto...

hvordan finner jeg den appen? stod ikke noe i e-posten om den.

Samme her - ingen kontakt...

Appen finner du i Google Play for Android telefoner, eller i Apple's App Store - vel og merke KUN i US shoppen enda. Skal komme i den norske etterhvert/snart...
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

fredag

Sitat fra: fredag på torsdag 08. august 2013, klokken 17:13
Min Model S (standard 85kwt) gikk i produksjon nå nettopp. Vill jubel. (kønr 16xx, VIN 152xx)

Og der var den ferdigprodusert. 13 dager.

Production complete.
Your Model S is being prepared for pickup or delivery.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Ludvig

Fikk endelig mail fra Tesla! Foreslått dato 30 september. Har takket ærbødixt JA, men gjorde dem samtidig oppmerksom på at jeg er veldig fleksibel og tar gjerne imot tidligere...  ;D
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

bjodnes

Fikk også mail i dag om 30.september på Alna. Informerte om at jeg bor 12 km fra den planlagte butikken på Forus og 540km fra Alna....Så nå blir det levering på hjemmebane. Nå må jeg selge dieselaggregatet :P
iOn 2012 modell
2013 model S 85

larsleik

Sitat fra: TS på onsdag 14. august 2013, klokken 20:22
Reserverte før nyttår med 30K og fikk res.nr 1978# , men gjorde ikke bestillingen før begynnelsen av juli , så hadde jeg 14 dager på meg til endre frem og tilbake. lot tiden gå.
Innvoice: 67000017XX
RN3183XX
Fikk for en stund siden VIN:...186XX
Standard S85 grå med sort skinn, med dobbelt lader og det meste bortsett fra vinterpakken og 21"

Så en medieuttalelse om at de var utsolgt ut året og min Levering var beregnet til sent i desember .

Sendt straks en epost 14.juli og fikk svar: " vanskelig å garantere noe som helst i forhold til leveransen, men slik det ser ut nå vil det nok bli leveranse før 2014. Du er velkommen til å høre med oss igjen om et par måneder da vi sikkert vet noe mere rundt leveransen av din bil."

Sendte en ny epost nylig om endring av farge og fikk følgende svar:
Din bil er nå på vei inn i produksjon så det er desverre for sent å gjøre endringer på din bestilling. Men grå blir kjempe bra så ikke fortvil.På den positive siden betyr det at bilen vil komme i oktober

Ja ja, det blir to måneder mindre med helseskadelig ventespenning, men desto mye mer stress med å klargjøre garasje med ny port og eget inntak (på søknad ) samt "pusse opp" og selge fossilen..




Har RN31586X (lavere enn deg) og har ikke hørt noe enda. VIN er 1866X (ganske likt) så jeg håper å høre noe om levering snart jeg også! invoice 67000014XX...........
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

PAS

Har fått nytt lev tidspunkt  fredag 23/8 kl 14!!
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Libbis

Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA