Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Tai på mandag 10. mars 2014, klokken 13:49
Det er min!

DS ringte nettopp,  utlevering i morgen!!  ;) ;D :D

Oh,  happy days!

Tai

GRATULERER TAI!! ;)

Rekkevidde WLTP+EPA+"reell"
Lanseringskalender og tekniske data elbil

Eier: Enyaq 85X - after Elon went crazy
Eid: TMY, e-Soul, TM3, e-Niro, Kona, Soul EV, TMS, Leaf + 17 ICE

Bjoris

Noen som har "building your..." På MyTesla nå, som har avtalt levering i Mai?

ctr46

Sitat fra: Tai på mandag 10. mars 2014, klokken 17:25
Føler vel ikke at jeg har vært hysterisk....  ??? Meget engasjert er nok riktig.

Dumt at bilen din kommer så sent,  den er nok 2-3 uker over tiden.  Det blir vel for deg som de fleste,  når bilen kommer er alt glemt  :)

Tai

Hehe engasjert er nok et bedre ord. Har bare vært sånn at hver gang jeg har vært innom enten denne tråden eller andre så har du vært aktiv og postet. Så engasjert er du definitivt. Ja jeg regner med at når bilen kommer så er alt glemt! :)
.

ctr46

Sitat fra: KristianKBE på mandag 10. mars 2014, klokken 19:01
Sitat fra: ctr46 på mandag 10. mars 2014, klokken 17:06
Sitat fra: Tai på mandag 10. mars 2014, klokken 13:49
Det er min!

DS ringte nettopp,  utlevering i morgen!!  ;) ;D :D

Oh,  happy days!

Tai

Hmm jeg burde vel egentlig være mye mer hysterisk enn deg.. Ettersom jeg finalized 31/8. Ligger an til levering på fredag 14.

Føler jeg har ventet lengre enn ganske mange... vel nå er det heldigvis ikke så lenge igjen... Grattis med "vel" overstått venting ;)

Ditto! Bestillte samme dag som deg.
Men nå har jeg fått mer eller mindre bekreftet den 18. Så jeg krysser fingrene nok en gang.

Ja bortsett fra at jeg finalized samme dag som jeg bestilte. Uansett så virker det som vi er de uheldige som ligger litt etter. Ser jo at folk som har bestilt i november får levering nå i slutten av mars. Vel vel... ikke stort annet å gjøre enn å holde ut. Jeg har fått bekreftet dato nå fredag 14 kl 12... Skulle det være noe tidligere levering ville jeg bli kontaktet.

Ifølge de i Drammen er det en egen person som styrer med å koordinere utleveringer. Det er ekstremt mye biler som skal leveres ut og de har ikke plass til å ha biler stående lengre enn nødvendig. Positivt for oss at de ikke slurver når bilen først har kommet i land :)
.

ctr46

Sitat fra: Tai på mandag 10. mars 2014, klokken 20:36
Til Kristian og ctr:

Vi fant vel tidlig ut at utdelingen av biler ikke var rettferdig. Litt fornuft er det men desverre er det mye flaks. Dere har hatt uflaks men hold ut, det er ikke lenge igjen.

Det er mange som sier takk for seg i denne tråden når de får utlevert bilen men jeg tror jeg fremdeles kommer til å lese her inne. Synes det er veldig spennende å høre andres tanker og erfaringer rundt ventetiden. Og det er veldig kjekt å se gleden i noe så enkelt som en statusoppdatering mang måneder før bilen kommer.

Ventetiden er pyton men det gjør mottagelsen så utrolig spesiell. Nå er det timer til jeg får bilen og jeg har hatt masse glede av forumet og innleggene her inne. Riktignok har jeg mast høl i hode på de fleste men for det påtar jeg meg ikke noe skyld, jeg var sinnsyk i gjerningsøyeblikket ;D.

Garasjen er ryddet, kostet og gjort klar. Dette blir moro.

Tai

Du har nok rett i at det er litt tilfeldigheter tross et system i kaoset. Jeg bare tenker at de har sikkert gjort seg ekstra flid med gliset mitt! Godt mulig jeg også ramler innom denne tråden etter at bilen har kommet. Det blir rart å tenke tilbake på alle de gangene man har oppdatert MyTesla i håp om en ny status.

Det har vært en lang periode med å jake på informasjon og å følge med her og der for å få siste nytt om egen levering. Jeg som mange andre hadde januar som ønsket levering. Det gikk jo ikke.. Men endelig nærmer dagen seg (timer for din del).

Gleder meg at du får hentet bilen nå om kort tid! Du gleder deg nok like mye som meg :)

PS: Er det noen som har sett min blå P85 på kaia i Drammen? Ser at den ikke er registrert enda så den er kanskje fortsatt på vei inn til butikken?

Chassisnr står i signaturen min... :)
.

TMS85

Sitat fra: bjoris på tirsdag 11. mars 2014, klokken 00:03

Ja,  jeg fikk oppdatert status til det i går kveld.  Har hele tiden fått høre mai levering. Har vin 323xx.

Tønsberg

Sitat fra: TMS85 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 05:48
Sitat fra: bjoris på tirsdag 11. mars 2014, klokken 00:03

Ja,  jeg fikk oppdatert status til det i går kveld.  Har hele tiden fått høre mai levering. Har vin 323xx.
+1
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

JO

Da er dagen kommet. Levering etter å ha venta siden 09-09-2013
Hyundai Ioniq 5 21
Kansellert Polestar 2 reservert
Seat Mii Electric 20
x Svart Model S 14

Leif1

Skal tro om Tai har sovet noe i natt....?
Konvertitt fra S til X

Kagex

Tại har sikkert campa utenfor tesla inatt
P29687

Tai

Overraskende nok fikk jeg litt søvn.  Men dagen her går tregt :)
Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

KristianM

Fikk tlf fra Kim i Bergen i morgentimene og han sa bilen min var kommet til Bergen nå og om jeg ville hente den på førstkommende Fredag!  JAAA!!! Bare typisk jeg jobber sent på fredag og jobblørdag da, men tror de timene kommer til å gå fort ;)

ElViz55

Hurra ;D Endelig skjer det noe: "Tesla-fabrikken bygger din Model S"
Bestillt 25/11-2013, så jeg begynte å lure på om de hadde glemt den.
Kjenner det begynner å krible enda mere....

Morsomme x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2

cstromme

Får dere epost når dette skjer, eller sjekker dere siden deres jevnlig?
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

Newbee

Sitat fra: cstromme på tirsdag 11. mars 2014, klokken 11:47
Får dere epost når dette skjer, eller sjekker dere siden deres jevnlig?

Ingen e-post. Sjekkes jevnlig, flere ganger om dagen, "f5" :-)
Jeg sjekker som regel kun hver morgen. De fleste oppdateringen mine har kommet i løpet av natten.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA