Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: Tor2 på torsdag 13. februar 2014, klokken 09:32
Sitat fra: Lille Lance på torsdag 13. februar 2014, klokken 08:29
Sitat fra: Tor2 på torsdag 13. februar 2014, klokken 08:13
Kan det være Karin Schepers ? Skal til Oslo, men kan vel gå innom Drammen for det.
Har vært i rett havn i Rotterdam, rett båttype, befinner seg noe lunde rett i forhold til dine opplysninger.

Tor
Karin Schepers kan være mulig båt, men da må den få opp dampen. Mine kilder snakker om en båt som kommer enten i kveld eller senest ved lunchtider fredag. Jeg legger Karin Schepers inn i My Fleet, så får vi overvåke. Kommer også til å følge Drammen Havn på Marinetraffic og Webcam slik at vi en gang for alle kan finne ut hva denne båten heter. Det vil jo være til nytte for de som venter bil senere også.  :)


Følg med Kristin Schepers og,
Helt ening med deg at det er nytte for andre siden å ha oversikt på alternative båter.
Håper min er første båt og, ellers ryker levering den 19. februar

Tor

Kristin Schepers er riktig svar!!  :) Den ligger og losser på Sjursøya (Oslo) nå og bilene tas deretter inn til Drammen.
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Lille Lance

Sitat fra: BMW-ELLER-TESLA på torsdag 13. februar 2014, klokken 18:26
Da ble det henting av bil i Drammen i morgen kl. 2 isteden for tirsdag. Kan leve med den endringen. :-)  :-) JADA!!!
Wow! Da trengte du ikke timen min?  ;) Grattis!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Lille Lance

Sitat fra: Quattro på torsdag 13. februar 2014, klokken 19:42
Flott at tråden er tilbake på sporet, trodde det var et båtforum en periode;-)
+1 ... men husk at båten kommmer før bilen, så det er viktig info  ;)
Uansett, har lagt inn mitt siste "båtinnlegg" nå ... bilen er på land  ::)

Captain Lance  8)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

MyTess

Fikk nettopp epost om at bilen er på vei til europa:)

I eposten står blant annet:
"Merk at grunnet utfordringer med vår underleverandør har vi desverre ikke mulighet til å tilby valg på felgdesign."

Noen som vet hva det betyr? Jeg ønsker egentlig bare originale 19" felger.




Kagex

det betyr nok at du får ta til takke med de du får. regner med at hvis de skal levere ut 2000 biler i løpet av dette kvartalet så er det nok ikke vanskelig å bytte felger/dekk med noen
P29687

MyTess

Så jeg må kanskje ta til takke med uoriginale felger?

Anew

Sitat fra: MyTess på torsdag 13. februar 2014, klokken 21:49
Så jeg må kanskje ta til takke med uoriginale felger?
Neppe. Du får nok en av Teslas originalfelger, men kan ikke velge mellom de forskjellige.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

bosse

Vel, de har i hvert fall ikke aero-felgene lenger, ifølge en av selgerne på Alnabru.
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

janmb

Da fikk jeg også min første mail fra DS. Levering Drammen sent mars.

Egentlig tidlig nok ettersom jeg ikke skal ha vinterhjul, men går normalt greit på den tiden. I verste fall blir det NAF-bil fra Drammen til Kongsberg

:D
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Rocknisse


fhovlan

Levering 12.mars iflg. faktura. Bergen.  :)
In transit 14.januar.

Quattro

Jeg har fått levering mellom 19. 03 og 02.04,men ingen faktura, hvordan får dere innsyn i faktura?
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Eager

Hei! Er ny på forumet. Har bestilt 85S i januar, og fikk VIN for noen dager siden, status er fortsatt 'sourcing parts'. Noen formening om hvor lang tid det tar fra VIN oppgis til levering ?

Newbee

Tror ikke det er noen sammenhang mellom VIN og levering. Hos meg stod det "sourcing parts" i flere mnd.
Sjekk deg inn på regenearket. Her ser du også erfaringsdata.

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10353.0.html
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Halbostad2

Jeg har hatt VIN nummer i 2 måneder og det står fortsatt "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S" pratet med en dame innpå Tesla som sa at bilen skulle gå i produksjon for 1 uke siden, men har fortsatt ikke shiftet status.  :-\
TMS 85
Bestilt 22.11.13
Fikk VIN rundt Jul (315xx)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA