Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

jberge

Vin 18444, utlevering til uka.
Ca tre uker før tidligere beskjed  ;D
#P2765 P85 levert 9/11

Frodebo

Sitat fra: Zneip på fredag 01. november 2013, klokken 20:51
"In production" her også. Som vi sei i Trøndelag: BÆTTERE PÅ TIDE!!!!!  8)  8)  8)

Da møtes vi på Lade lillejulaften!

Vi skal jo bidra til at Tesla får gode Q4-tall  ;)

Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

skywalker

Julaften kom tidlig i år! Får min også til uka, ca 3 uker før avtalt levering. 8)
2 stk Model 3 reservert 31.3.16
P85D rød P68018 levert 24.2.15
P85 levert 08.11.13(solgt)
Leaf tekna 2013 som #2
BMW 520 dat som nå er historie
Tidligere Think 65000km
Trondheim

ephan

Dette er den beste men også den verste tråden i Tesla S forumet..
Jeg ser "in Production" meldingene popper opp med VIN nummer som nærmer seg mitt magiske tall, og frekvensen på min statussjekk i teslamotors.com blir bare høyere og høyere.

For et par timer siden dukket den første opp med VIN nummer etter meg..... oohhhhh....
Så med tolmodighet som en 4 åring på julaften holdt jeg ikke ut lengre og ringte det magiske nummeret...
Svaret var nedslående "Det er litt forsinkelse og bilen din går i produksjon i slutten av januar og leveres i slutten av februar" sa damen.      WTF... :-[

Og når jeg spurte om det å legge på dobbeltlader ville forskyve prosessen var svaret at da måte jeg regne med noen uker forsinkelse...

Hva galt har jeg gjort når andre med nesten samme bestillingsdato og VIN allerede har fått "in Production"?

Men samtidig er det jo de med VIN nede på 13000 tallet som får " in Prod" i disse dager, så det får være en mager trøst. Og jeg slipper kanskje å investere i vinterhjul denne sesongen...


S85 Perlehvit , 21" siden desember 2013

Zneip

Sitat fra: Frodebo på fredag 01. november 2013, klokken 21:57
Sitat fra: Zneip på fredag 01. november 2013, klokken 20:51
"In production" her også. Som vi sei i Trøndelag: BÆTTERE PÅ TIDE!!!!!  8)  8)  8)

Da møtes vi på Lade lillejulaften!

Vi skal jo bidra til at Tesla får gode Q4-tall  ;)

Hehe - siden jeg bestilte i mars håper jeg inderlig at jeg får den før lille julaften....det må da finnes en viss grad av rettferdighet i Teslasystemet. Tror egentlig statusene henger langt etter og at bilen har vært ferdig en stund. Tesla i Trondheim sa at det sto planlagt "end of line 7. oktober". Men det var allikevel godt å se en annen status enn "sourcing" nå :) God Jul - hehe
Nord Trøndelag | X90D

turbolurbo

Da blir det en god helg:

Produksjon fullført
Din Model S blir klargjort for henting eller levering.
;D

Bestilt 21. juni, i produksjon 29.okt
2019 TM3P

Zneip

Sitat fra: ephan på fredag 01. november 2013, klokken 22:04
Dette er den beste men også den verste tråden i Tesla S forumet..
Jeg ser "in Production" meldingene popper opp med VIN nummer som nærmer seg mitt magiske tall, og frekvensen på min statussjekk i teslamotors.com blir bare høyere og høyere.

For et par timer siden dukket den første opp med VIN nummer etter meg..... oohhhhh....
Så med tolmodighet som en 4 åring på julaften holdt jeg ikke ut lengre og ringte det magiske nummeret...
Svaret var nedslående "Det er litt forsinkelse og bilen din går i produksjon i slutten av januar og leveres i slutten av februar" sa damen.      WTF... :-[

Og når jeg spurte om det å legge på dobbeltlader ville forskyve prosessen var svaret at da måte jeg regne med noen uker forsinkelse...

Hva galt har jeg gjort når andre med nesten samme bestillingsdato og VIN allerede har fått "in Production"?

Men samtidig er det jo de med VIN nede på 13000 tallet som får " in Prod" i disse dager, så det får være en mager trøst. Og jeg slipper kanskje å investere i vinterhjul denne sesongen...

Som gjentatt en del ganger i denne tråden: VIN har ingenting med rekkefølge å gjøre. Statuser på mytesla er en ren lottomaskin eller kaosgenerator om du vil.

Men utleveringer ser stort sett ut til å følge en magisk faktor; nemlig bestillingstidspunkt. Jeg bestilte som tidligere nevnt i slutten av mars, de som får bilene nå om dagen bestilte rundt årsskiftet. Blir nok biler på oss alle etterhvert skal dere se ;)
Nord Trøndelag | X90D

Li-Ion

Endelig :-)

Ser ut som det kan bli travle tider for gutta på Teslabutikken i Trondheim før Jul ;)

Teslaeier siden 2013 :)

olehelge

Sitat fra: oroeltoro på fredag 01. november 2013, klokken 21:28
>:( >:( Nå har de begynt å lete etter deler igjen, er 1. november i USA det samme som første april i Norge?

Får magesår av dette :o

Slapp av, slik var det hos meg og, men nå er det:
Produksjon fullført
Your Model S is in transit from the factory

Hus F5  - F5  -  F5
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

Brede

#2499
Nå blir jaggu vår bil også klargjort for levering, halvannet døgn i produksjon.  ;D

Da blir det forhåpentligvis trondheimstur på meg også før jul!

Edit: og DER ble det "in transit også"

Zneip

Ser ut til å bli folksomt i Trondheimsbutikken før jul ja. Kanskje vi skal ta ta lite julebord i samme slengen?  ;D
Nord Trøndelag | X90D

Li-Ion

Sitat fra: Zneip på fredag 01. november 2013, klokken 22:34
Ser ut til å bli folksomt i Trondheimsbutikken før jul ja. Kanskje vi skal ta ta lite julebord i samme slengen?  ;D
God ide ;) Vi får bestille bord på den italienske sjappa rett ved butikken  ;D
Teslaeier siden 2013 :)

Nuvolari

Sitat fra: skywalker på fredag 01. november 2013, klokken 22:00
Julaften kom tidlig i år! Får min også til uka, ca 3 uker før avtalt levering. 8)

Du er 50 biler etter meg og får bilen utlevert 1mnd før meg!?!
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

olehelge

Sitat fra: Elektriske_Jan på fredag 01. november 2013, klokken 22:37
Sitat fra: Zneip på fredag 01. november 2013, klokken 22:34
Ser ut til å bli folksomt i Trondheimsbutikken før jul ja. Kanskje vi skal ta ta lite julebord i samme slengen?  ;D
God ide ;) Vi får bestille bord på den italienske sjappa rett ved butikken  ;D

Jeg er med  8)
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

turbolurbo

2019 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA