Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har noen kjøpt Euro-Leaf 2013? I så fall, hvilken pris?

Startet av kjbu, fredag 31. mai 2013, klokken 12:39

« forrige - neste »

ingolfzp

Jeg har fått følgende tilbud fra Witro Trondheim:

Acenta. Uten service/krom/leiebil -pakke.
Inkl.:
- Reg.omkostninger
- Metallic lakk
- Komplette vinterhjul, piggfri
- Skvettlapper
- Bagasjeromsmatte

Pris: 257 970

Per Øyvind

270 000 inkl.vinterhjul, mod. Acenta, Gravdahl Tønsberg

eg1l

Witro bil Trondheim:

Acenta uten servicepakke:
- Reg. omkostninger
- Metallic lakk
- Skvettlapper
- Gummimatter

245 220,-


Bergenseren

Tekna, inkl vinterhjul og chromepack, kr 277 000. Er visst litt for snill (dum?) jeg. Burde kanskje prutet litt, ser jeg.
Grå Leaf 2013 Tekna 24 kWh september-13.
Brun Leaf 2021 N-Connecta 62 kWh desember-21.

p10

Har fått tilbud på 2013 Acenta med vinterdekk, norgespakke og 5 års Telenorabonnement for Carwings inkludert. Prisen er 283 000,- ferdig levert i Tromsø. Dersom jeg ville ha en Tekna ville den havne på 303 000,-. Jeg synes egentlig dette var dyrt! Hva synes dere?

X-Trail

He he....5 års abonnement på carwings har jo alle biler direkte fra fabrikk så det er ikke det beste salgstrikset jeg har hørt :)
Stolt eier av ELise♡

dudeldei

Sitat fra: X-Trail på mandag 30. september 2013, klokken 22:15
He he....5 års abonnement på carwings har jo alle biler direkte fra fabrikk så det er ikke det beste salgstrikset jeg har hørt :)
Dette viser jo at et slikt forum kan være 'gull verdt' når man skal handle selv....jeg lurer på å kjøpe en Tekna og man lærer mye av andres erfaringer :)
Kjører ca 55 km hver vei til jobb idag i en gammel Golf....et par bompasseringer samt bææænsin og jeg havner på nesten 4000,- i mnd med denne fossilbilen...
Kan lade på jobb, så da burde det være en smal sak...

T-Max

Kanskje litt dyrt p10, jeg ga for min Tekna 264' uten vinterdekk og norgespakke, men inkl 6,6 kW lader og metallic.

p10

Da var en mørk grå metallic Acenta bestilt. Pris uten norgespakke, men med dørkmatter, bagasjeromsmatte, 16" vinterhjul og 17" sommerhjul ble 252 900,-

Levering i slutten av november.

elvedalen

Har kjøpt tekna i Hønefoss , nissan/opel forhandler 250000,- ikke med vinterdekk.

mvh elvedalen
Nissan Leaf Tekna 2013.

tothoren

Har bestilt en Tekna Mørk Grå Met. hos Nissan i Bergen 258 700.-.
Med crom pakken, ikke med vinterdekk og "Norges pakken".


Tesla P85+ 2014

Fox81

Med de to siste prisene som det har kommet opp nå begynner ting å bli interessant å kjøpe i norge.

Fox81

Var innom forhandler i dag 255000 inkl krom uten norgespakke og v.dekk. + met. Ikke noe høydare ser jeg.

aljbarth

#44

237.000 Kr for en Acenta uten vinterdekk.
Med 6,6kW lader.
2013 modell.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA