Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av JohanH, mandag 20. mai 2013, klokken 10:39

« forrige - neste »

Lynxpolaris

Kjører Buddy, runder 45000km
Bestilt i mars.
P3112
Vin21315
07.10: Vi bygger din bil.
17.10: Ferdig og klar for transport.
20.10: I transit.
18.11: Klargjort for henting eller levering.

X-Trail

Står en rød med tesla reklame tilkoblet på Brokelandsheia nå og en fyr står og trykker på en pc :) ladestolpene med tesla logo er oppe også....men glømte bilde :P
Stolt eier av ELise♡

MR Tesla

Hvordan er det mulig å stå å se på dette uten å ta bide så vi andre også kan se-
Se nå å for F.. å få en Brokedøling ned dit og ta bilde
Jeg får min bil Mandag førstkommende og tenker å kjøre ned dit fra Oslo for en ladelunch !

Nuvolari

Sitat fra: MR Tesla på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:45
Jeg får min bil Mandag førstkommende og tenker å kjøre ned dit fra Oslo for en ladelunch !

Now that's the spirit!
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

valvolainen

Sitat fra: MR Tesla på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:45
Hvordan er det mulig å stå å se på dette uten å ta bide så vi andre også kan se-
Se nå å for F.. å få en Brokedøling ned dit og ta bilde
Jeg får min bil Mandag førstkommende og tenker å kjøre ned dit fra Oslo for en ladelunch !
Gjersdøling heter det:=)

MR Tesla

Har fått fremskyndet levering av min S til fredag denne uken, noen som vet om SC er oppe å går til fredag- har hørt rykter men ønsker mer info

Stellar

Sitat fra: MR Tesla på onsdag 21. august 2013, klokken 17:28
Har fått fremskyndet levering av min S til fredag denne uken, noen som vet om SC er oppe å går til fredag- har hørt rykter men ønsker mer info

Er det den i Aurland du mener?
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

MR Tesla

Spiller ingen rolle hvilken som er åpen, kjører dit det er en som er åpen bare jeg får kjørt bil hele helgen !

valvolainen

Tipper nok info om dette kommer så snart du kan plugge deg inn. Vi er jo alle ambassadører som pliktskyldigst rapporter ved enhver forbipassering.

Epleskreller

Tesla vil nok ikke la en slik begivenhet gå forbi i stillhet. Spennende å se når de åpner (dvs. de kan brukes)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Stellar

Hvis alt går etter planen, skal den i Aurland være ferdig torsdag neste uke, med offisiell åpning fredag. Skal holde dere oppdatert, med bilder.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Stellar

Skal etter planen være ferdig torsdag neste uke, med offisiell åpning fredag. Mer info og bilder kommer.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Amoss

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 21. august 2013, klokken 18:58
Tesla vil nok ikke la en slik begivenhet gå forbi i stillhet. Spennende å se når de åpner (dvs. de kan brukes)

Nja, rapporter i fra USA tilsier at de ikke alltid kunngjør dette umiddelbart etter at stasjonen er operativ. Flere som har rapportert å ha ladet i fra enkelte stasjoner i dagene før den offisielt blir "åpnet". Men tror nok de vil være raske med å offentliggjøre den FØRSTE stasjonen som går online, dersom de ikke venter til de kan annonsere at alle 6 er oppe "samtidig".
Model S 85D

Stellar

Sitat fra: sjokomelk på søndag 18. august 2013, klokken 16:20
Sitat fra: fredag på søndag 18. august 2013, klokken 14:42
Sitat fra: valvolainen på søndag 18. august 2013, klokken 14:01
En liten update fra brokelandsheia lørdag.
Ikke skjedd så mye her.



Stolpene står ujevnt. Er det fire stolper for å betjene den siden, og to for å betjene den andre siden?
Ser ut som om det er tre stykker på hver side av midtrabatten for meg.

I følge min bror som monterer i Aurland, er det fire Tesla superladere, og to ekstra uttak som ikke skal tas i bruk ennå. Disse er ikke forberedt for superlading, vet ikke hva planen er med de...Betalingsstasjoner for andre enn Teslaeiere, eller for Teslaeiere uten supercharger?
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Spooz

Iflg min informasjon er den på Gol ferdig montert og klar. Kan noen bekrefte?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA