Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av JohanH, mandag 20. mai 2013, klokken 10:39

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Hvis jeg hadde mottatt disse spørsmålene fra Tesla, som ser ut til å være skrevet av en full mann, så ville jeg svart: "du spør hva vi bruker parkeringsplassen til. La meg remse opp de siste 100 års aktiviteter som har blitt utført på plassen".....og så remset opp....for så å avslutte med: "dessverre har vi ved denne anledning ikke anledning til å besvare deres øvrige spørsmål ettersom vi har brukt maksimalt tilmålte ressurser dette kvartalet på å besvare deres første spørsmål, som for øvrig krevde store ressurser å besvare".
Tesla Model Y                         2021-

Ellemelle

Dette er et helt nytt serviceområde ved en helt ny vei, så de siste 100 årene er det brukt til skogdrift.

Handyman

Sitat fra: ToWalkOrDrive på torsdag 09. november 2023, klokken 00:18Hvis jeg hadde mottatt disse spørsmålene fra Tesla, som ser ut til å være skrevet av en full mann, så ville jeg svart: "du spør hva vi bruker parkeringsplassen til. La meg remse opp de siste 100 års aktiviteter som har blitt utført på plassen".....og så remset opp....for så å avslutte med: "dessverre har vi ved denne anledning ikke anledning til å besvare deres øvrige spørsmål ettersom vi har brukt maksimalt tilmålte ressurser dette kvartalet på å besvare deres første spørsmål, som for øvrig krevde store ressurser å besvare".
Jeg oppfatter at Tesla her spør om hva arealene er regulert til, og hva de kan brukes til. Det tror jeg også SVV oppfatter at han spør om. Men ja, spørsmålet kunne vært mer presist. 
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Otkristo

Ny Supercharger Oppdalsporten
Antall stalls: 20
Plassering: Oppdalsporten, Trondheimsvegen 1220

sisko

Grunnarbeid er startet for midlertidige ladere på Beitostølen. Er snakk om prefab. stålfundament med PSU og opp til 3 stalls på hver. Hvertfall 3 fundament blir satt opp, med mulighet for flere.

Det blir satt opp på parkeringen ved Beitestølsvegen 355, 2953 Beitostølen.

Andrewas

Håper det som er observert på Beitostølen faktisk er Tesla. Tok sjansen og oppdaterte supercharge.info med både Beitostølen og Oppdalsporten. Det er bra driv i Norge nå :)
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

Otkristo

Sitat fra: sisko på tirsdag 14. november 2023, klokken 00:05Grunnarbeid er startet for midlertidige ladere på Beitostølen. Er snakk om prefab. stålfundament med PSU og opp til 3 stalls på hver. Hvertfall 3 fundament blir satt opp, med mulighet for flere.

Veldig bra!
Klarer du å fremskaffe bilder eller dokumentasjon på prefabløsning?

sisko

Sitat fra: Otkristo på tirsdag 14. november 2023, klokken 15:49
Sitat fra: sisko på tirsdag 14. november 2023, klokken 00:05Grunnarbeid er startet for midlertidige ladere på Beitostølen. Er snakk om prefab. stålfundament med PSU og opp til 3 stalls på hver. Hvertfall 3 fundament blir satt opp, med mulighet for flere.

Veldig bra!

Jeg kan ta bilder av hvordan de ser ut fysisk når de ankommer Beitostølen. Mulig en gang neste uke. Har fått bekreftet av de som jobber der at det er Tesla som bygger.

Otkristo

Sitat fra: sisko på tirsdag 14. november 2023, klokken 19:38
Sitat fra: Otkristo på tirsdag 14. november 2023, klokken 15:49

Veldig bra!

Jeg kan ta bilder av hvordan de ser ut fysisk når de ankommer Beitostølen. Mulig en gang neste uke. Har fått bekreftet av de som jobber der at det er Tesla som bygger.
Supert!

Otkristo

Otkristo

Ny Tesla Supercharger Bodø
Antall:
12 stalls
Plassering:
Hunstadsenteret, Bodøveien 674

Otkristo

Ny Supercharger Brokelandsheia Øst
Antall: 12 stalls
Plassering:
Brokelandsheia Øst 4 v/McDonalds

ahusom

Kim-

Noen hørt noe om Bergen South? Planlagt åpning Q1 2024 ifølge kartet
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Otkristo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA