Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Diverse artikler som omhandler Tesla (ikke tester)

Startet av Nuvolari, onsdag 15. mai 2013, klokken 20:12

« forrige - neste »

Amoss

Model S 85D

Sponzo

Det produseres nå godt over 400 TMS ukentlig og der er planer om en mini SUV som skal posisjoneres unner TMX i fremtiden.

http://www.businessweek.com/news/2013-07-11/tesla-model-s-sedan-output-speeds-past-400-a-week-ceo-musk-says


D.O

#123
Film fra fabrikken, ikke Megafactories filmen 
http://youtu.be/8_lfxPI5ObM
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

valvolainen

Gleder meg ikke mindre nå nei.
Ser ut som om det kom endel biler med forskjellig farge trillende, kan jo understøtte at de ikke samler produksjonen av biler med like farger. I såfall ligger min grønne dårlig an :(

Corny

Må si meg enig med Mr Passin i videoen at den roboten som setter på plass setene og front/bakvinduene er ganske så imponerende. God videolink!
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

olehelge

Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

fonberg

Tosiders artikkel i dagens Adresseavisen, hvor hovedtema er at avtroppende FrP-politiker Tord Lien tester Tesla Model S sammen med sine to små døtre på Tesla Store i Trondheim. Oppslaget inneholder også en mindre artikkel med uttalelser fra gen.sekr. Sletvold i Elbilforeningen.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Kilroy

Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016


arnehelge

Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

DaX

Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

AllanW

BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

Gusse

Sitat fra: AllanW på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 21:30
http://www.tv2.no/underholdning/broom/tesla-model-s-nei-da-den-er-ikke-perfekt-4132028.html  >:(  :(

Flis+spikkeri=reportasje

Helt seriøst så har jeg ventet på at journalister skulle meske seg i feil og mangler. De elsker å disse biler som har fått positiv omtale etter omtale. Ikke rart i det hele. Vi har jo også lagt godt til rette med lister over store og små feil i dette forumet. Tar ingen stilling til rett og galt på sistnevnte.
Det som er mest interessant av alt er at broom leverer en kanon bra tv reportasje, for så noen dager senere flise spikke i en nettreportasje. Det er media på sitt ærligste 8)

Birger

Sitat fra: Gusse på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 22:01

Flis+spikkeri=reportasje

Helt seriøst så har jeg ventet på at journalister skulle meske seg i feil og mangler. De elsker å disse biler som har fått positiv omtale etter omtale. Ikke rart i det hele. Vi har jo også lagt godt til rette med lister over store og små feil i dette forumet. Tar ingen stilling til rett og galt på sistnevnte.
Det som er mest interessant av alt er at broom leverer en kanon bra tv reportasje, for så noen dager senere flise spikke i en nettreportasje. Det er media på sitt ærligste 8)

Jeg synes de er dønn ærlige her i nettartikkelen også.

Tesla er langt fra perfekte og det er viktig at potensielle kjøpere er klar over dette.

Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA