Fisker med lyd !

Startet av HHF, lørdag 15. mars 2008, klokken 09:59

« forrige - neste »

HHF

Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

Cobos

En annen måte å løse dette "problemet" på er å kjøre den dinojuice motoren kontinuerlig i bakgrunnen slik at man alltid har nok støy til at man ikke sniker seg innpå fotgjengere.... eller vent var det ikke det som gjorde det til en miljøbil at den kunne kjøre bare på strøm?   :)

Må innrømme at jeg synes Fisker slår meg som mer og mer en farse, spesielt sammenlignet med Tesla. Er det noen som tror den bilen blir ferdig i slutten av 2009 som de snakker om? Jeg tror det er litt vel optimistisk, bare se på alle problemene Tesla har hatt med sin på mange måter enklere Roadster...

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

elektrolux

Jeg syntes nye bensinbiler, og til og med de nyeste dieselbilene også er nærmest lydløse.

Dette må være et oppkonstruert problem.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Manna

Hvor i all verden er det farlig med stillhet?
Det er jo den som sitter inni bilen og styrer det kommer an på...... ::)

Jon
Bodø
15000 km i Buddy siden oktober 2007

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA