Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får man bilen hvis man bestilte i mars/april 2013?

Startet av DonPedro, onsdag 10. april 2013, klokken 17:02

« forrige - neste »

laumb

Sitat fra: fonberg på onsdag 22. mai 2013, klokken 13:32
Sier du i såfall "nei takk, jeg venter til september"?

;)

Må nok dessverre det.
Hvis ikke må de demontere luftfjæringa i oslo-butikken så jeg kan hente den i September. :P

Lanber

Da er det noen som balanserer på ei veldig stram line økonomisk, hvis det står på å spare opp 10000,- ekstra  på et kjøp til 500.000+

Havebigfun

Det er svært hypotetisk at du får bilen før september, laumb.
Ikke bruk så mye energi på det- det løser seg ;)
Når det er sagt underrettes man omtrent når bilen er i Panama-kanalen- da er alt ganske fastlagt!

laumb


Sitat fra: Lanber på onsdag 22. mai 2013, klokken 14:46
Da er det noen som balanserer på ei veldig stram line økonomisk, hvis det står på å spare opp 10000,- ekstra  på et kjøp til 500.000+

Som sagt før. Jeg har satt et budsjett.
Luft og pano kom utenom dette budsjettet - og da må pengene hentes inn.

Skifte kledning og etterisolere huset, bygge ny terrasse og sette opp støttemur er andre aktiviteter i sommer.

Prioriteringer, heter det. ;)

Amper

hvis du kombinerer bilens luft og husprosjekter riktig så kan du jo bygge et lite luftslott  ;)
P85D :o)

Lanber

Hvor langt er det kommet med faktura nr nå på de som har ventet med finalize?
Grei pekepinne på hvor mange som står i køen for levering :-)

Dix Hallpike

X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Cecilie

#1113

Fikk endelig signert dokumentene i dag, etter at det har tatt dem laaaaang tid å få sendt meg nye etter at jeg klaget på manglende tidlig-reservasjon-fratrekk. Har purret flere ganger (finalizet vel 2. mai, dagen etter at jeg fikk knappen, og hadde de første dokumentene etter ca. 1 uke)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Taubu

Er det noen som vet om det er fakturanummer eller reservasjonsnummer som bestemmer produksjonsrekkefølgen?

Lanber

Det er vel strengt tatt ingen av delene som bestemmer produksjonsrekkefølgen. Bare Tesla styrer dette etter hva som gir dem best, billigst og mest hensiktsmessig produksjon.

Alle S og R kommer vel først, så resten av røkla utover høsten

luffe

Fakturanummer 1128 på meg, signerte på fredag. Ventetiden vil føles lang om så Tesla leverer 1 måned for tidlig...


Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA