Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

luffe

Sitat fra: Nuvolari på tirsdag 23. april 2013, klokken 15:45
Sitat fra: luffe på tirsdag 23. april 2013, klokken 15:42
Finalize ;D!

Da har jeg 1 måned til å overbevise min kjære...

Eller bare finalize. Og så en dag i september, "se kjære, hva jeg har kjøpt"!!!

Takk for gode råd :)
Jeg har imidlertid tro på at Tesla er en glimrende familiebil, både fra et økonomisk og et praktisk synspunkt  8)
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Kristian

#1515 Finalize på plass. Har ikke fått noen mail.

Det blir Performance, litt usikker på om det blir Pluss pakken. Ellers det meste. Er keen på grått skinn, har hatt det tidligere og synes det gir en lys og trivelig bil innvendig. Litt usikker på om det vil se rart ut på en sort bil.
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

Real EoN

#1710 Finalized.. Banna litt, lukka øya.. og tok pluss pakken alikevel ! humf.. tom peng pong i september/oktober som leveringsestimatet sa  :'(  :P
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

paracord

Sitat fra: Real EoN på tirsdag 23. april 2013, klokken 17:46
#1710 Finalized.. Banna litt, lukka øya.. og tok pluss pakken alikevel ! humf.. tom peng pong i september/oktober som leveringsestimatet sa  :'(  :P
Da blir du den første med Model S i Molde da...Gratulerer!!

Real EoN

Jeg blir nok ikke den første, tipper teslafrank uti bud blir det siden han har R produksjon.. men vi har veldig lik spec på bilen, så jeg kan kanskje håpe på å få min tidligere også :) uansett, takk !
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

RunarBT

Er det noken som har fått sin "view design" oppdatert med de nye eu pakkene? Har bestillt alle via epost, men ordren min på nett er uforandra?

toppi

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 18:37
Er det noken som har fått sin "view design" oppdatert med de nye eu pakkene? Har bestillt alle via epost, men ordren min på nett er uforandra?

Jeg bestilte også via e-post, og min "view design" ble oppdatert ganske raskt. (2-3 dager)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

StianB

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 18:37
Er det noken som har fått sin "view design" oppdatert med de nye eu pakkene? Har bestillt alle via epost, men ordren min på nett er uforandra?

Jepp.  Men jeg finalized i dag.

Stian
Think city 2+2 2011 esp, bas, a/c og varme i frontruten.
Tesla model S, 5+2 uten varme i frontruten :-)

petersv

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 18:37
Er det noken som har fått sin "view design" oppdatert med de nye eu pakkene? Har bestillt alle via epost, men ordren min på nett er uforandra?

Min er heller ikke oppdatert.

RunarBT

Fekk info no om at eg snart får oppdatert min også. Dei bekreftet at pakkene var i ordren, så da er alt ok i hvert fall. Det som betyr noke. ;)

petersv

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 19:04
Fekk info no om at eg snart får oppdatert min også. Dei bekreftet at pakkene var i ordren, så da er alt ok i hvert fall. Det som betyr noke. ;)

Godt å vite, sendte over en mail jeg også nå.

Det står at man må ha lydstudiopakken for å få DAB, denne infoen var ikke der når jeg bestilte. Lurer på om det lar seg gjøre å endre på dette...

tSla

Jeg er nå i ferd med å Finalize, men ser ikke at rabatten for tidlig bestilling (Bestillte i nov. '12) er fratrekt noen sted. Noen andre som har finalized en bestilling gjort før årsskiftet som finner igjen denne rabatten?

Det blir forøvrig:
Performance+ 85, Blå Metallic, Grå 21'' Felger, alt ekstrautstyr utenom barnestolene i bagasjerommet.

:D
Tesla Model S P85+

kimlillebo

Der var den magiske røde knappen på plass :-)

Har forøvrig ikke fått Mail, men den er nå klar til å Finalize.

Jeg er nummer P1697.

Det blir Performance med 19", blå, panorama, alle pakker med unntak av Performance +.
Gleder meg :-)

K.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

mrjalle

Sitat fra: tSla på tirsdag 23. april 2013, klokken 20:04
Jeg er nå i ferd med å Finalize, men ser ikke at rabatten for tidlig bestilling (Bestillte i nov. '12) er fratrekt noen sted. Noen andre som har finalized en bestilling gjort før årsskiftet som finner igjen denne rabatten?

Det blir forøvrig:
Performance+ 85, Blå Metallic, Grå 21'' Felger, alt ekstrautstyr utenom barnestolene i bagasjerommet.

:D

Rabatten viser ikke når vi "finaliserer" på nett, men vil fremkomme på dokumentet som sendes deg for signering i etterkant.

Foleson

Teslakaren jeg snakket med i Bergen i går kødda ikke når han sa jeg kunne finalize snart...

Kommer til å lide valgets kvaler en stund nå, sliter med a) skal jeg faktisk bruke alt for mye penger på en bil og b) fargevalg.....

Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA