Om å melde feil på ladestolper i Oslo (23482100)

Startet av Elmo, søndag 24. mars 2013, klokken 11:31

« forrige - neste »

Elmo

Nummeret til Bymiljøetaten i Oslo for melding av feil på ladestolper har vært nevnt i ulike tråder fra tid til annen, men jeg vil dele en gladhistorie om nettopp det.

Jeg skulle på en tilstelning i Oslo sist fredag kveld. Tok elbilen med relativt lav ladeprosent vel vitende om at den kunne lade over natten og være klar for henting lørdag formiddag.
Ladeplassen i Bernt Ankersgate passet supert, men da jeg kom dit var stolpen død. Nærmeste alternativer er Stenersgata som ikke er gratis og Hammersborggata som har maks 3 timer og egentlig hadde jeg ikke tid til å gå tilbake fra noen av dem.

Så jeg parkerte og plugget inn og ringte Bymiljøetatens døgnåpne vaktsentral på 23482100 mens jeg gikk derfra. Han som svarte kunne ikke love at den ville bli fikset kjapt en fredag kveld, men skulle prøve. Jeg var unektelig litt spent da jeg skulle hente bilen lørdag i 12 tiden.
Men der fant jeg bilen fulladet. Fantastisk service !
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 2019/03 med FW: 2025.32.3.1
Seat Mii 2020/01.
eUp 2014 - solgt.
Div. Saxo/P106 el, tilsammen 170.000 km.

elektrolux

Kjekt når en opplever slik respons.

Og sikkert kjekt for Bymiljøetaten å høre om fornøyde brukere.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA