Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønskes: Låne, leie eller kjøpe ladekladd til Leaf

Startet av TorC, torsdag 14. mars 2013, klokken 10:10

« forrige - neste »

TorC

På tross av at bilforhandleren i USA leverte min LEAF med 110/220v ladekladd, var det bare en 110v i bilen (noe må ha skjedd i transporten)

Er det noen som kan forbarme seg over meg og enten låne, leie eller selge meg en ladekladd? Per d.d. er alt av interesse frem til jeg får avklart med selger/transportfirma om hvordan vi løser det.

Jeg holder til i Sandefjord, så hvis noen i Oslo eller Vestfold har en ekstra ladekladd (spiller ingen rolle om det er lav amp) de enten kan låne, leie eller selge meg rimelig ville jeg blitt lykkelig!
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

masae

Jeg har en 16amp ladekladd jeg ikke bruker lengre som du kan få kjøpe hvis du er interessert.
Send meg en PM.
BMW i3 94 Ah protonic blue levert 24.08.2016

Trond Arve

Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

jkirkebo

Sitat fra: TorC på torsdag 14. mars 2013, klokken 10:10
På tross av at bilforhandleren i USA leverte min LEAF med 110/220v ladekladd, var det bare en 110v i bilen (noe må ha skjedd i transporten)

Er det noen som kan forbarme seg over meg og enten låne, leie eller selge meg en ladekladd? Per d.d. er alt av interesse frem til jeg får avklart med selger/transportfirma om hvordan vi løser det.

Jeg holder til i Sandefjord, så hvis noen i Oslo eller Vestfold har en ekstra ladekladd (spiller ingen rolle om det er lav amp) de enten kan låne, leie eller selge meg rimelig ville jeg blitt lykkelig!

Jeg har en 10A original Nissan-ladekabel i original oppbevaringsveske jeg gjerne selger for 2500,- om noen har bruk for den.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA