Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vel besøkt forum

Startet av Ken, søndag 24. februar 2008, klokken 14:45

« forrige - neste »

Ken

Hvis dere ta en titt nederst på forumet kan man se hvor mange er pålogget på enhver tid. Begge brukere og gjester er registrert og det forbauser meg hvor mange gjester kan være pålogget mot 15 noen ganger. Det er en positiv samfunnsutvikling spør du meg. Vi kunne å ha hatt flere hvis bare vi skrev på engelsk ;D
Viktig at vi er snill og grei og vi har medlemmer her som er utrolig flink til å skanne webben og finne på mye rart. Takk så mye.
Ken
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

cra

Jeg har til gode å se at noen av de faste her er annet enn trivelige og greie. Har vært et par diskusjoner som har vært i ferd med å ta av, men de har så vidt jeg husker vært startet av "utenforstående".

Jeg lurer for øvrig på å få laget meg et slikt folie-merke av litt størrelse (ca 60x10 cm eller så) med "elbil.no" på. Skal sjekke hva det vil koste å få laget noe slikt. Skulle vel være mulig å dra inn et par ekstra besøkende på det også, samt at det bil kunne hjelpe å tydeliggjøre at det er en el-bil for de som måtte bli liggende bak. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Ken

Skulle vært en del av intropakken egentlig. logoen. Si fra til Espen om du få en grei pris.

Om jeg huske riktig var det en sak om norsk strømforsyning var en eller to fase. Det var noe gnistring mellom to av våre men begge egentlig hadde rett :D
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

cra

Snakket med noen som lager slike nå nettopp, og vi har blitt enige om at jeg skal få en prøve på det. Skal få lagt ut bilde så snart jeg får det på plass på thinken.

Hvor rimelig må det være for at det skal være aktuelt? Jeg aner foreløpig ikke hva de vil koste.  :-\
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

El rayo

Så på en av Th!nk'ene som kom tilbake fra England at "www...."-logo sto på forlengelsen av taket (spoiler'en), over ekstrabremselyset.

Til vårt bruk bør logoen passe på alle biler.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

cra

Er ikke den "spoileren" ganske smal, da? Jeg mener det bør være såpass stort at man kan lese det fra tre sekunders avstand. I alle fall hvis det å angi at det sitter på en el-bil er litt av poenget.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA