Oversikt over dekkhotell-priser

Startet av MHOP, lør 29. aug 2026, kl. 11:36

« forrige - neste »

MHOP

Jeg oppdaget at det var svært vanskelig å få oversikt over dekkhotell-priser, så jeg lagde en egen oversikt. Sjekk ut dekksmart.no hvis du vurderer dekkhotell eller lurer på hva priser er i ditt område.

Morten

elekTrond

Hvis du er en prisbevisst nerd, takk for innsatsen. Forøvrig føles du litt som en spambot. Stort pluss i margen for å poste étt innlegg i et relevant underforum. Skikkelige boter spammer her og der.

Et minus fra meg for ikke å gi meg valget "avslå kjeks". Når det skjer velger jeg lesemodus. Hjelper ikke det på, lukker jeg bare siden. Avhengig av om jeg scroller opp eller ned, dekker kjeks-boksen 3/5 til 3/4 av skjermflaten, både i mobil og skrivebordsmodus.

Jeg skimter pris-skala, populære steder, maps.google og fylker. Hvis det er mer info nedenfor, dekkes det av kjeks-emballasjen.

Er "amplitude" konkurrent eller et alternativ til google insight, sense eller stats?
https://www.qwant.com/?q=amplitude+analyse
Sitatamplitude.com
Amplitude | A new era for product teams
From analytics to feedback to code, Amplitude brings AI into every step of building self-improving products. Start free with 2M events per month.
Platform Solutions Resources Pricing Activation Heatmaps

amplitude.com › amplitude-analytics
Product and Web Analytics Tool - Amplitude
With instant visualizations, automated reports, and more, Amplitude gives all teams access to accurate, real-time insights while highlighting what's actionable, so you can make smart decisions with confidence.
thumbnail image for Product and Web Analytics Tool - Amplitude

Jeg vipper mellom fascinerende brukbart og big biz vibber. En vaskeekte entusiast ville brukt open street maps eller annen opensource d:
'13 Mjau

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA