Pay to park i forhold til alternativer

Startet av gte-bjørn, man 01. jun 2026, kl. 23:28

« forrige - neste »

gte-bjørn

Er par uker etter å ha hentet ut min Elroq fikk jeg epost om Pay to park. Et dette noe helt nytt siden jeg ikke fikk høre om det med det samme? Jeg ser det nå i appen under Profil men kan ikke huske å ha sett det der før.

Hvordan blir prisen for dette i forhold til å betale direkte til det enkelte parkerings-selskap?

Jeg har allerede Easypark og har aktivert skiltgjenkjenning, så hvis jeg først har kjørt inn et sted der dette brukes så er det for sent å velge noe alternativ.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA