Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Batteribytte Reva

Startet av Salih, fredag 25. januar 2013, klokken 17:16

« forrige - neste »

Salih

Jeg har tenkt å kjøpe en Reva med defekte batterier. Hvem kan hjelpe meg med å bytte batterier rundt Oslo området. Sefølegelig billig så mulig..
;)
Peugeot 106 1998.. :)

Olemann

#1
Sitat fra: Salih på fredag 25. januar 2013, klokken 17:16
Jeg har tenkt å kjøpe en Reva med defekte batterier. Hvem kan hjelpe meg med å bytte batterier rundt Oslo området. Sefølegelig billig så mulig..
;)


Det ligger en 2009 modell på FINN nå med defekte batterier til under 20.000.-  Får du den for 15 så får du en fin bil til OK pris med nye batterier.

Jeg vet bare om Enviro bil, du må nok regne med litt i overkant av 25.000.- for batterier.  Kjøper du batterier fra UK selv så må du regne med ca. kr. 15.000.- for et sett, inkl. mva.

Det er litt jobb (særlig for ryggen), og du må også kunne litt el, bl.a. borre ned følere for temp og vannstand i etpar av batteriene.  Litt tricky også å få ut sikringer og ikke ødelegge noe ved tilkobling.
I tillegg må det kalibreres, det trenges det spesial utstyr til.  Mulig Enviro lar deg kjøpe det som en tjeneste, det er gjort på under en time.

Ole

nofuelno

#2
Ta en tur til Lysaker, så kan vi se på hva det kan dreie seg om....
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Salih

Takk går svar til  begge to..

Hvor på lysaker er det..? Adresse,tlf?
Peugeot 106 1998.. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA