Audi e-tron kjøpt som Audi Approved Plus hos Møller Bil Trondheim – gjentatte fe

Startet av TezzLupin, tor 19. mar 2026, kl. 20:44

« forrige - neste »

TezzLupin

Jeg ønsker å høre om andre har hatt lignende erfaringer.

Jeg kjøpte en Audi e-tron 55 fra Møller Bil Trondheim 19. februar 2025. Bilen ble solgt som Audi Approved Plus. Kort tid etter kjøpet ble det avdekket flere feil, og en uavhengig NAF-kontroll få uker etter levering påviste flere mangler. Møller har senere utført reparasjoner på flere av disse punktene.

Etter dette har bilen fortsatt hatt gjentatte problemer, blant annet tilbakevendende varsler om løse hjulbolter og feil knyttet til luftfjæring/understell. Enkelte problemer har kommet tilbake etter reparasjonsforsøk. Dette har ført til gjentatte verkstedbesøk, nedetid, omfattende oppfølging og dokumenterte kostnader.

Jeg har forsøkt å løse saken direkte med Møller, men må nå følge saken opp formelt gjennom NAF og Forbrukertilsynet.

Jeg legger dette ut som en faktabasert beskrivelse av min erfaring, og er interessert i å høre om andre har hatt lignende erfaringer med Audi e-tron, Audi Approved Plus eller Møller Bil Trondheim / Møller Bil Trøndelag.

-- Tezz

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA