Renault 4 E tech

Startet av Jarlekringlebotten, søn 15. feb 2026, kl. 17:29

« forrige - neste »

Jarlekringlebotten

Eg lurer på om andre opplever stor forskjell på forbruket ut frå batterinivå og forbruksindikatoren (kwh/100km)?

Eg har har bil med 52Kwh batteri (396 km WLTP). Eg køyrer dagleg 42 km t/r jobb på ein ganske flat strekning i 50 - 80 soner. Har gjort desse målingane:

I 10 minusgrader: Indikatoren viser ca. 22,5kwh/100 km. Dette skulle gi ein rekkevidde på ca. 230 km.
MEN: Når eg har kjørt tre gonger t/r jobb (126 km) er batteriet omtrent tomt (10 - 15% gjenstår).

I 0 grader: Indikatoren viser ca. 20 kwh/100 km. Dette skulle gi ein rekkevidde på ca. 260 km. Men når eg har kjørt fire gonger t/r jobb (168 km) er det ikkje nok straum att til å kjøre ein femte gong. 

Det skal seiast at det forsvinn noko straum mens bilen står parkert, men sjølv når eg ser bort frå dette, er det stor forskjell (anslag ca.20%) på forbruket på batteri/indikator.

Er det batteriet som viser veldig feil, slik at ein skal ha litt å gå på viss ein kjører "tomt"?

Uansett årsak, veldig skuffande rekkevidde på denne bilen. Aldri meir Renault.

RJK

Holder bilen vekk forbruket til oppvarming i det anslaget? Høres nesten slik ut.

For å få den beste rekkevidden, så skal man kjøre mer eller mindre i ett strekk. Stopper man bilen i mellomtiden og lar den bli kald igjen, så brukes mye energi på å varme kupéen og batteriet mellom hver gang.

Og det forbruket ser for meg ut til å være "kalkulert vekk" i de forbrukstallene.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Jarlekringlebotten

Kanskje det? Eg veit ikkje om eg forstod deg rett nå, men sjølv om eg kjører ein dagstur - i ett utan pausar - blir differansen ca. 20% på indikator/batteri.

minibiti

I agree with RJK. The consumption you see probably does not show you what you use which is not purely for the engine, like heating. The consumption page shows you how much the car use for other things than pure motion.
It is like this on my Mégane so it would make sense it is also the same on the R5/R4.

And yes, small trips are the worse because everything is cold and you use a lot of electricity to warm everything up each time.

And finally, if you drive long trips, the last 10% hold more energy than the guess-o-meter says.
Oslo
2022 Megane Iconic (Aug 2024 - present)
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - Aug 2024)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

Jarlekringlebotten

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA