Zeekr 7X – Hvor god er den på sørlandsk vinterføre? (feb 2026)

Startet av Boikott My Ass, ons 04. feb 2026, kl. 23:29

« forrige - neste »

Boikott My Ass

Håper mange lester tester fra andre plasser enn Naf sine vinter tester. Jeg leser tester fra mange plasser bla. her og denne vinter testen:

https://nybiltester.no/biltest/zeekr-7x-hvor-god-er-den-pa-sorlandsk-vinterfore-feb-2026/

Bmw 530i G30

E-Trond

Forsøker alltid å sjekke ut flere forskjellige tester før jeg vurderer en bil. Og i Zeekr'ers tilfelle synes jeg den er noe dyr. Både 7x og 07 Gt synes jeg drar ivei når man legger til vinterhjul og hengerfeste.
Bilene ser ut til å være svært gode,men hadde ønsket meg minst 100 km ekstra rekkevidde i forhold til prisen.
ID 7 GTX
Ioniq  2020

Boikott My Ass

Alt blir nok ett regnestykke. Når en tar med  godt forhandler nett, Volvo? Samt meget gode garantier.

Zeekr 7X tilbys med en omfattende garantiordning på inntil 10 år, bestående av 5 år/100 000 km nybilgaranti som kan forlenges med ytterligere 5 år ved å følge serviceprogrammet hos autoriserte verksteder. Modellen har også 8 års/200 000 km garanti på høyvoltsbatteriet, samt 12 års korrosjonsgaranti.
Nøkkeldetaljer om garantien (Zeekr Care):
Garantiperiode: 5 år (standard) + 5 år (ved serviceavtale).
Kjørelengde: Opptil totalt 200 000 km over 10 år.
Batterigaranti: 8 år eller 200 000 km (dekker reparasjon hvis kapasitet faller under 70%).
Lakkgaranti: 4 år.
Korrosjonsgaranti: 12 år.
Veihjelp: 3 år.
For å opprettholde den utvidede garantien (5+5 år), kreves det at serviceprogrammet følges hos en autorisert Zeekr-forhandler. Zeekr tilbyr også en "moms-garanti" for bestillinger innen 2025 ved eventuelle endringer i 2026.
Bmw 530i G30

E-Trond

Joda, mye bra med garanti og sånn,men de har begrenset forhandler nett.
Ikke Volvo,bare 4-5 plasser i hele sørNorge.
Litt i minste laget,etter min mening.
ID 7 GTX
Ioniq  2020

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Boikott My Ass på tor 05. feb 2026, kl. 00:10Alt blir nok ett regnestykke. Når en tar med  godt forhandler nett, Volvo? Samt meget gode garantier.

Zeekr 7X tilbys med en omfattende garantiordning på inntil 10 år, bestående av 5 år/100 000 km nybilgaranti som kan forlenges med ytterligere 5 år ved å følge serviceprogrammet hos autoriserte verksteder. Modellen har også 8 års/200 000 km garanti på høyvoltsbatteriet, samt 12 års korrosjonsgaranti.
Nøkkeldetaljer om garantien (Zeekr Care):
Garantiperiode: 5 år (standard) + 5 år (ved serviceavtale).
Kjørelengde: Opptil totalt 200 000 km over 10 år.
Batterigaranti: 8 år eller 200 000 km (dekker reparasjon hvis kapasitet faller under 70%).
Lakkgaranti: 4 år.
Korrosjonsgaranti: 12 år.
Veihjelp: 3 år.
For å opprettholde den utvidede garantien (5+5 år), kreves det at serviceprogrammet følges hos en autorisert Zeekr-forhandler. Zeekr tilbyr også en "moms-garanti" for bestillinger innen 2025 ved eventuelle endringer i 2026.

Låner de ut en tidsmaskin, sånn at en kan legge inn bestilling innen 2025  :o  ;D

Tesla Model Y                         2021-

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA