Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oversikt: Hvem har fått lov å spece Model S sin?

Startet av Marius-H, mandag 21. januar 2013, klokken 08:23

« forrige - neste »

Marnet


Cirion

Så lenge man ønsker alt som følger med på Signature, er det 3 unike fordeler.

1. Signature Rød lakk
2. Hvit skinn interiør
3. Signature logo på bil og skjerm.

Ønsker man ingen av dem, er det kun tidligere levering igjen...
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Oreo

#92
Sitat fra: Cirion på torsdag 28. februar 2013, klokken 09:17
Så lenge man ønsker alt som følger med på Signature, er det 3 unike fordeler.

1. Signature Rød lakk
2. Hvit skinn interiør
3. Signature logo på bil og skjerm.

Ønsker man ingen av dem, er det kun tidligere levering igjen...
enig i dine tre unike tilvalg, og den tidligere leveringen.
Om en vil ha alt som følger med (inkl. hvit perlemorslakk til 10lapper), er vel 21" felgene den mest avgjørende vil jeg tro. Mange kan vente noen mnd. ekstra for summen spart.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

Gjermund

Hvitt skinn hadde jo vært fint, men det er vel liten vits i å sette seg på lista nå?

Diablo

Har kønummer p966 (Bare standard, ikke sig eller perf)...noen som har en aning på når jeg kan forvente specs/levering?

Jeg mener de som bestiller nå får kjerre i oktober...da bør jeg drømme om juni/juli?
Tesla S85 med alt foruten dobbeltlader...
Dolphin grey, lyst skinn 275" bak, 245" foran (20")

jkirkebo

Sitat fra: Diablo på onsdag 06. mars 2013, klokken 13:56
Har kønummer p966 (Bare standard, ikke sig eller perf)...noen som har en aning på når jeg kan forvente specs/levering?

Jeg mener de som bestiller nå får kjerre i oktober...da bør jeg drømme om juni/juli?

Tror jeg ikke. Jeg har P1088 og håper på levering i september, men blir ikke overrasket om det drøyer til oktober.

De som bestiller nå kan vel forvente seg desember etter hva jeg har skjønt.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Gjermund

Sitat fra: Diablo på onsdag 06. mars 2013, klokken 13:56
Har kønummer p966 (Bare standard, ikke sig eller perf)...noen som har en aning på når jeg kan forvente specs/levering?

Jeg mener de som bestiller nå får kjerre i oktober...da bør jeg drømme om juni/juli?

Tror de første blir levert i juli, i henhold til planen, så det er nok ikke så stort håp.

toppi

Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

OleJA

Dette høres mer og mer ut som et digert båtlass med TMS direkte til Norge  8)

DaX

Sitat fra: OleJA på onsdag 06. mars 2013, klokken 14:26
Dette høres mer og mer ut som et digert båtlass med TMS direkte til Norge  8)
Gjett om jeg skal ta med kameraet ned på Drammen havn når den dagen kommer!
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

eclipse

Sitat fra: Gjermund på onsdag 06. mars 2013, klokken 14:03
Sitat fra: Diablo på onsdag 06. mars 2013, klokken 13:56
Har kønummer p966 (Bare standard, ikke sig eller perf)...noen som har en aning på når jeg kan forvente specs/levering?

Jeg mener de som bestiller nå får kjerre i oktober...da bør jeg drømme om juni/juli?

Tror de første blir levert i juli, i henhold til planen, så det er nok ikke så stort håp.

Jeg har reservasjoner nummer 432 og snakket med Tesla i går, de sa jeg kunne forvente levering ca 3 måneder etter Signatur siden jeg hadde så lavt nummer ville jeg få i den første leveringen.


Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Lokführer

Og videre fra Drammen til Bergen, Trondheim og Stavanger bør jo transporten skje med tog. Det er jo miljøvennlig og greier.(Ja, jeg er lokfører i Cargolink AS)
Hvis Tesla ikke har en avtale med noen andre, så hadde det vært litt kult med El-bil-El-tog stappfulle av TMSer.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

OleJA

Hører på Elon i Oslo som sier at ca 100 i uka vil bli invitert til å spec'e. De er på 292 stk pr.dd

jkirkebo

Sitat fra: Lokführer på onsdag 06. mars 2013, klokken 19:28
Og videre fra Drammen til Bergen, Trondheim og Stavanger bør jo transporten skje med tog. Det er jo miljøvennlig og greier.(Ja, jeg er lokfører i Cargolink AS)
Hvis Tesla ikke har en avtale med noen andre, så hadde det vært litt kult med El-bil-El-tog stappfulle av TMSer.

Det er jo bare å tipse markedsansvarlig det, så kan han ta en telefon til Tesla og slå av en prat. De har sikkert ikke spikret logistikken ennå.

Hyggelig at det er flere lokførere her ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

el-g

Hei
P56. Snakket med Tesla i går. Forespeilet spec innen 8 uker, dvs april..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA